Hasznos infók online jelenlétedhez
Sokat mondjuk, mert igaz: az elavult honlapok elriasztják a vásárlókat, és nincs ez másképp a magánegészségügy esetében sem. Ugye te sem akarod, hogy a pácienseid csak azért válasszák a konkurenciát, mert náluk csak két kattintás az időpontfoglalás?
A videós tartalmak népszerűsége töretlen, hiszen gyorsan fogyaszthatók, szórakoztatók és hatékonyak. Cikkünk bemutatja, hogyan növelheted velük weboldalad hatékonyságát, legyen szó márkaépítésről, értékesítésről vagy hitelességről.
Az első találkozás kritikus szerepet játszik az életünk bármely területén. Nem kivétel ez alól a világháló sem. Arra, hogy a weboldaladat a látogatók hogyan ítélik meg nagy hatással van az első rávetett pillantás, és az ahhoz kapcsolódó érzelem.
Az effektív online jelenlét eléréséhez 3+1 alappillérre érdemes odafigyelni: A technikai háttérre, a minőségi tartalomra, a folyamatos online jelenlétre és a fizetett hirdetésekre.
Honlapod elkészülése után megismerkedik a Google keresőjével. Íme néhány szempont, amikre érdemes odafigyelned.
Szeretnéd tudni mi történik a szerződéskötés után? Hogyan zajlanak a fejlesztési folyamatok és ügyfélként mivel tudsz te is hozzájárulni a sikeres projekthez? Olvasd el cikkünket és tudd meg te is, hogyan lehet nagyszerű a közös munka!
A TikTok és az Instagram tökéletes a márkaépítésre, viszont közvetlen eladásra még mindig inkább a Facebook és a Google hirdetések alkalmasabbak - véli az fws blog Szakértői interjúk rovatának augusztusi vendége.
Cikkünkben sorra vesszük a 10 legfontosabb érvet, amely alátámasztja, hogy napjainkban minden vállalatnak el kell gondolkodni az online megjelenésén. Főleg, ha szeretne hosszú távon is sikeres és eredményes maradni.
A megfelelő tartalmi keresőoptimalizálás által hosszú távra bebiztosíthatod helyed a Google találati listájának felső soraiban. Cikkünkből megtudhatod, hogy mi is pontosan az on-page-seo, és hogyan kezdhetsz neki.
Ha kíváncsi vagy, hogy hogyan tudod weblapodat a 2021-es trendekhez és felhasználói igényekhez igazítani, olvasd el cikkünket!
Az online hirdetéskezelés két alapvető felülete a legtöbb vállalkozás számára fejlődést és növekedést biztosíthat. Olvasd el cikkünket és tudd meg, milyen előnyökkel járnak a Facebook és Google Ads hirdetések!
Sikeres építőipari vállalkozásként a B-West-Ker Kft. kinőtte sablon honlapját. Olyan megoldásra volt szükségük, amelyben könnyedén jeleníthetik meg termékeit és képviseli a fejlődő cég színvonalát. Tudd meg te is, hogyan készült el új weboldaluk!