GYIK

Árra, folyamatra vonatkozó kérdések

Az ár kialakítása nagymértékben függ az adott projekt designjától és a szükséges funkcióktól. Általánosságban elmondható, hogy néhány százezer forintból is lehet már egyedi landing vagy bemutatkozó oldalt készíteni.

Azonban a legjobb, leglátványosabb munkáink milliós nagyságrendből valósultak meg. Itt volt lehetőség az egyedi fejlesztésben rejlő korlátlan lehetőségek kiaknázására. Ahogy a Rolls Royce alapítója, Henry Royce is mondta: “A minőségre még akkor is emlékezni fogsz, amikor az árat már rég elfelejtetted.

A fizetést úgy alakítjuk, hogy számodra is tervezhető legyen. A legtöbb ügyfelünk az 50% előleget választja, majd a fennmaradó összeget 1 vagy 2 ütemben fizeti ki. Így könnyedén ütemezheted vállalkozásod egyéb kiadásaihoz, várható bevételeihez.

A weboldal indulását követően két lehetőségből választhatsz.

Szerződéskötés, amelyet havi rendelkezésre állásként szoktunk megnevezni. Ez azt jelenti, hogy bármikor fordulhatsz hozzánk fejlesztési kéréssel, ötlettel, mi pedig kedvezményes óradíjon prioritásként kezeljük majd kérésed.

Fix óradíjas fejlesztés, ennek keretében szintén fordulhatsz hozzánk további fejlesztések igényével, amelyeket teljes árú óradíjjal számlázunk és a kapacitástól függő határidőkre készítünk el.

A honlap biztonságos működéséhez 3 szolgáltatás szükséges.

  • Domain név

  • Webtárhely (emailezéshez és a honlaphoz)

  • Biztonságos kapcsolat

Ez éves szinten nagyjából mindössze 40.000 forinttól elérhető.

A weboldal elkészülése több tényezőtől függ. Egyik legfontosabb a tartalmak beérkezése. Ezek összeállításánál is szívesen segítünk. A képekhez profi fotóst tudunk biztosítani, szövegekhez pedig marketinges kollégánk tud támogatást adni, amely meglehetősen felgyorsíthatja a projektet. Tapasztalataink szerint elmondható, hogy, egy 5-8 menüpontos weboldal 1,5 hónap alatt készül el átlagosan.

A szerződés megkötése után egy, az előre megegyezett fizetési ütemezésnek megfelelő előleg számlát küld irodavezetőnk.

Az esetek kis százalékában fordul elő, hogy át tudunk venni meglévő weboldalt. Ahhoz, hogy ez kiderüljön szakértő kollégák technikai és marketing szempontból is átvizsgálják a jelenlegi weboldalt, aminek a végén átfogó elemzés készül. További információk itt.

GYIK

Megjelenésre vonatkozó kérdések

Az alábbiakra szinte minden esetben szükség van:

  • Cég történetét és sikereit bemutató 10-12 mondatos szöveg

  • Leírás a szolgáltatásokról, webshopok esetén a termékekről

  • Kiváló minőségű minimum full HD (1920*1080 képpont) felbontású fotókra.

    • 8-10 általános

    • és szolgáltatásonként / termékenként 1-1 fotóra.

  • Kapcsolati, céginformációs adatokra

Igen. Amennyiben az új weboldal szerkezetébe illeszthetők a tartalmak, természetesen át tudjuk venni. Érdemes szakértő kollégánkat megbízni azzal, hogy marketing és keresőoptimalizálási szempontok szerint javaslatokat, majd akár módosításokat tegyen a jobb eredmény érdekében.

Az internetről 3 féle forrásból szerezhetünk be képeket.

  • Letöltjük valaki más honlapjáról vagy a Google képekből.
    Ez a megoldás illegális, és ezért nem is ajánljuk. Nem használhatjuk más szerzők, honlaptulajdonosok saját képeit.

  • Ingyenes stock fotók
    Manapság egyre több ingyenes stock oldal kínál fel jó minőségű, egy gombnyomással letölthető képeket. Ezeket a megfelelő licensszel használhatod weboldaladon.

  • Fizetős stock fotók
    Hasonlóan az ingyenes stock fotókhoz, több olyan honlap van, ahol vásárolhatsz weboldaladon használható képeket.

+1 Saját fotók profi fotóstól

A stock fotók problémája azonban az, hogy nem személyesek és nem feltétlenül illeszkednek cégedhez. Olvasd el a témáról írt blogbejegyzésünket, ahol kifejtettük a saját és stock fotók előnyeit és hátrányait!

Logód akkor mutat majd legjobban új honlapodon, ha vektorgrafikus formátumban küldöd el nekünk. Ilyenkor a legjobb az svg, de lehet pdf vagy ai (adobe illustrator file) is.

GYIK

Marketing, SEO kérdések

A weboldal helyezése többszáz tényezőtől függ. A legfontosabbak ezek közül az egyedi tartalmak, a honlapra mutató linkek és a felhasználói élmény a weboldalon. Csapatunk a weboldal elkészítésénél ügyel arra, hogy minden technikai beállítás megfelelő legyen a Google számára, valamint megírjuk a honlap releváns kulcsszavakra optimalizált metaszövegeit is. A további tényezőkről bővebben blogbejegyzésünkben olvashatsz.

A SEO egy rövidítés, az angol Search Engine Optimalization kifejezésből, amely magyarul annyit jelent, hogy keresőoptimalizálás. Lényege, hogy a rangsorolási tényezők alapján készíted el honlapod tartalmait, elemeit.

A weboldalkészítési projekt során mi gondoskodunk:

  • A technika SEO-ról, amit a programozáskor készítünk el

  • A metaleírásokról, amelyeket a feltöltési időszakban írunk meg oldaladhoz

  • Igény esetén kulcsszavak alapján megírt tartalmakról

A bemutatkozó szövegekben célszerű azokról a témákról írni, amiket az ügyfeleid gyakran megkérdeznek. Érdemes továbbá kiemelni azokat az előnyöket, amiben másabb vagy, jobb vagy mint a konkurenciád, amire te is igazán büszke vagy. Lehet ez egy rövid sztori is akár egy ügyfél kapcsolatodról, egy speciálisan megoldott problémáról.

További tippeket találsz szövegeid megírásáról blogbejegyzésünkben.

Semmiképpen sem ajánljuk ezt a megoldást. 2011 óta a Google szigorúan bünteti a duplikált tartalmakat. Nem beszélve arról, hogy ez még a szerzői jogok megsértését is jelenti.

A helyezés természetesen változhat, főképp az indulást követő hónapokban tapasztaltunk nagyobb mértékű feljebb jutásokat. A Google-nek is időre van szüksége ahhoz, hogy beindexelje, felmérje honlapunkat, valamint adatokat gyűjtsön a felhasználók viselkedéséről és oldalunkon töltött idejéről.

Azt tapasztaltuk, hogy rövid távon tapasztalható visszaesés is, de erre különösen figyelünk és az eddigiek alapján minden esetben pozitív hatással voltak a fejlesztéseink a honlapok keresőben elfoglalt helyezésére.

GYIK

Hosztingra vonatkozó kérdések

Igen, van lehetőség a domain nevek áthozására. Ennek folyamata néhány napot vehet igénybe.

Szinte semmi. Mindent intézünk: magyar .hu domainek esetén céges adatokra és iratokra van csak szükségünk.

Több, mint 10 éve saját szerverekkel szolgáljuk ki megbízóink honlapjait. A szerverek a Victor Hugo utca 11-15 szerverparkban találhatók és többszörösen redundáns (hibatűrő) cseretápegységgel ellátottak.

Az adatokról rendszeres biztonsági mentések készülnek, amelyek több hétre, hónapra elérhetők, amennyiben erre szükség van. Ezenkívül a mentések földrajzilag több ponton történnek, különös technikai kár (pl. tűzvész) védelmére.

Valóban elérhetőek más tárhelyszolgáltatások egészen alacsony áron is.

Saját szervereinket azonban belső folyamatainkhoz és egyedi rendszerünkhöz optimalizáltuk, így ügyfeleink számára a weboldal fejlesztése gyorsabb és gördülékenyebb.

A szakszerű költöztetésben, az esetleges beállítási módosításokban nagy tapasztalattal tudunk segíteni.

GYIK

Funkciókra vonatkozó kérdések

A tapasztalat azt mutatja, hogy erre kevésbé van szükség. Azonban igény esetén ilyen funkciót is készíthetünk. A legtöbb esetben viszont új menüpontot későbbi fejlesztésként építünk be.

Igen, technikailag megfelel az aktuális követelményeknek. Jogi dokumentumokat ( adatvédelmi nyilatkozat, webshop esetén ÁSZF) szakemberrel érdemes elkészíttetni.

A látogatók adatait egy, a weboldalba épített szoftver méri. A kinyert adatokat grafikus formában jelenítjük meg számodra az admin felületen, hogy minden esetben naprakész információt kapj erről.

Amennyiben még többet szeretnél tudni látogatóid tevékenységéről weboldaladon, Prémium Statisztika modulunk áll rendelkezésedre. A modul beépítése után láthatod a legnépszerűbb aloldalaid, milyen eszközökről látogatták meg honlapod vagy éppen milyen kulcsszavak hozták a legtöbb forgalmat az oldalra.

Igen, az erre kialakított könnyen kezelhető admin felületen tudod frissíteni weboldaladat.

GYIK

Karrier

A Munka Törvénykönyve pontosan előírja, ennek megfelelően járunk el. Karácsony és Új év között nem szoktunk dolgozni, továbbá augusztusban is leállunk egy hétre, minden további szabadság nagyjából kötetlenül felhasználható, csak annyi a kérésünk, hogy lehetőség szerint időben (2 héttel előtte) jelezd közvetlen felettesednek.

A feladataid átvételét egy jól felépített onboarding folyamat támogatja, amelyben lépésről lépésre megmutatjuk a működésünket. Az első időszakban ügyfélszolgálati kolléganőnk, Réka és jelenlegi irodavezetőnk, Vera lesznek a fő támaszaid, Karina pedig mentorként segíti a beilleszkedésedet. Emellett a csapat minden tagja támogatni fog a saját szakterületén. Fontos számunkra, hogy biztonságban érezd magad az új szerepben – ugyanakkor számítunk rá, hogy fokozatosan, egyre önállóbban végzed majd a feladataidat.

Igen, van. Egyrészt folyamatos fejlődésünk során mindig jöttek be új feladatok, új munkakörök, amikhez felelőst kerestünk, másrészt pedig már most is van a tarsolyunkban több olyan részterület, amellyel növelheted a munkakör értékét. Ha nyitott vagy új dolgokat megtanulni és jól is csinálod, bőven van előrelépési lehetőség.

Az első időszakban lépésről lépésre megmutatjuk a folyamatokat és mindig lesz kitől kérdezned. Fontos, hogy jegyzetelj, és fokozatosan egyre magabiztosabban végezd a feladataidat – de ne aggódj, nem hagyunk magadra!

A feladataid átvételét egy jól felépített onboarding folyamat támogatja, amelyben lépésről lépésre megmutatjuk a működésünket. Az első időszakban operatív vezetőnk, Dávid és marketingesünk, Dorisz lesznek a fő támaszaid, Karina pedig mentorként segíti a beilleszkedésedet. Emellett a csapat minden tagja támogatni fog a saját szakterületén. Fontos számunkra, hogy biztonságban érezd magad az új szerepben – ugyanakkor számítunk rá, hogy fokozatosan, egyre önállóbban végzed majd a feladataidat.

Igen, van. Nálunk fontos, hogy a feladataidban megtaláld a fejlődés lehetőségét – akár mélyebb szakmai tudás formájában, akár új területek felé nyitva. Ha érdekel pl. a marketing vagy a projektmenedzsment világa, ezekhez a munkakörhöz több ponton is kapcsolódni tudsz – a jövőben akár ilyen irányban is bővülhet a szereped. De ha az irodai működés és az ügyfélkapcsolat területén szeretnél egyre profibb lenni, abban is számíthatsz támogatásra – nálunk a stabil alapok mellett mindig van tér az egyéni fejlődésre.

A feladataid átvételét egy jól felépített onboarding folyamat támogatja, amelyben lépésről lépésre megmutatjuk a működésünket. Az első időszakban back office kolléganőnk, Vera lesz a fő támaszod, Karina pedig mentorként segíti a beilleszkedésedet. Emellett a csapat minden tagja támogatni fog a saját szakterületén. Fontos számunkra, hogy biztonságban érezd magad az új szerepben – ugyanakkor számítunk rá, hogy fokozatosan, egyre önállóbban végzed majd a feladataidat.

Igen, van. A pénzügyi vezető pozíció nálunk nem csupán végrehajtó szerep – hosszú távon szeretnénk, ha a cég működését formáló stratégiai döntésekben is aktívan részt vennél. Ha átlátod a folyamatokat és van benned rendszerépítő szemlélet, akkor a későbbiekben a management működéséhez is szorosan kapcsolódhatsz. A cél az, hogy ne csak biztos hátteret adj a működéshez, hanem alakító szereped is legyen benne.

Az első időszakban lépésről lépésre megmutatjuk a folyamatokat és mindig lesz kitől kérdezned. Fontos, hogy jegyzetelj, és fokozatosan egyre magabiztosabban végezd a feladataidat – de ne aggódj, nem hagyunk magadra!