Ajánlatot kérek

Karrier

Kik vagyunk?
Hogyan dolgozunk?

Az egyszemélyes vállalkozásként indult fws online Zrt. mára 14 fős webfejlesztő és online marketing csapattá vált. Legfontosabb értékünk a folyamatos tanulás. Tudjuk, hogy akkor lehetünk igazán sikeresek szakterületünkön, ha proaktívan új kihívásokat keresünk és képezzük magunkat.

Szerencsések vagyunk, mivel minden munkanap azt csinálhatjuk, amit igazán szeretünk, legyen szó fejlesztésről, grafikáról, projektvezetésről vagy marketingről. Itt senki sem utálja a hétfőket.

Könnyen lehet, hogy már hallottál rólunk, hiszen nagyon sok olyan weboldalt, webshopot, egyedi szoftvert készítettünk országszerte, amikkel Te is találkozhattál. Kiváló szolgáltatási színvonalon ajánlunk megoldásokat partnereinknek, akiknek fontos a folyamatos növekedés, a munkáikat méltón képviselő megjelenés, valamint a megbízhatóság 10-15 év távlatában is. Napjainkra már több, mint 900 sikeres projektet adtunk át, köztük a Leier Hungária Kft., a Megakrán Nyrt. és a GYSEV Cargo Zrt. weboldalát.

Küldetésünk

Közös célunk, hogy egyedi fejlesztéseinkkel segítsük azokat a haladó vállalkozásokat, akik kinőtték a sablon megoldásokat. Ahhoz, hogy megadjuk ezt a támogatást partnereinknek, professzionális eszközökkel, világszínvonalú technológiával dolgozunk és minden esetben keressük az innovatív megoldásokat.

Folyamatos tanulás

Mindig arra törekszünk, hogy folyamatosan fejlődjünk, tanuljunk. Csapatunk minden tagjának fontos, hogy szakmai célokat tűzzön ki és elérje ezeket a célokat. A tanuláshoz minden adott: belső ötletelések, képzések mellett külsős tréningek, előfizetés online oktatási anyagokhoz és könyvek is a rendelkezésünkre állnak ahhoz, hogy folyamatosan fejlődjünk szakterületünkön.

Rendszeres visszajelzések

Tudjuk mennyire fontos a rendszeres visszajelzés mindenkinek. Te is biztosan szeretnéd tudni, hogy mit gondol munkádról főnököd vagy éppen munkatársaid. A visszajelzések elengedhetetlen hozzávalói a fejlődésnek. Az ilyen közös megbeszéléseken pedig együtt határozzuk meg céljainkat a következő időszakokra.

Mindenkinek számít a véleménye

Nem azért nevezzük magunkat csapatnak, mert jól hangzik. A Webstudioban a mindennapos közös ebédek, ötletelések, havi visszatekintések és persze az emlékezetes csapatépítők több éven át alakították a kollégákból álló társaságot jól működő csapattá. Ennek pedig nagyon fontos alapja, hogy mindenkinek számít a véleménye. Legyen szó termékeink továbbfejlesztéséről vagy csapatépítő megszervezéséről, minden kolléga érezheti, hogy fontos a véleménye a döntések meghozatalában.

Szerethető Munkahely

Azt már biztosan látod te is, mennyire fontos nálunk, hogy a kollégák jól érezzék magukat munkájukban. Ezt elismervén 2017-ben, 2019-ben és 2020-ban megkaptuk a Dreamjobs Szerethető Munkahelyek Díjat, amelyre nagyon büszkék vagyunk. A logora kattintva nézd meg te is profilunkat és tudj meg még többet csapatunkról!

Szerethető Munkahely Szerethető Munkahely Szerethető Munkahely Családbarát Munkahely Családbarát Munkahely

Karrier

Nyitott pozícióink

Csatlakozz professzionális webes csapatunkhoz!

Hogyan dolgozunk az fws-nél?

Arra törekszünk, hogy kollégáink számára a legjobb munkakörnyezetet biztosítsuk, amely támogatja a kreativitást, a hatékonyságot és a szakmai növekedést, ezért az fws-nél részleges home office-t vezettünk be.

Az elmúlt években egyre fontosabbá vált az alkalmazkodás és a rugalmasság, így a részleges home office keretein belül hétfőn és kedden az irodából, szerdától pedig otthonról dolgozunk.

Mivel a hét első két napját mindenki az irodában tölti, így nem csak az összetartást és a csapatmunkát erősítjük, hanem azonnali visszajelzésekkel is támogatjuk egymás munkáját. A közvetlen kapcsolatnak köszönhetően lehetőséget teremtünk a mentorálásra és a szakmai fejlődésre, valamint a közös brainstormingokra.

Ugyanakkor felismertük az otthoni munkavégzés előnyeit is, így a 3 napos home office lehetősége kellő szabadságot és rugalmasságot biztosít. Otthonról dolgozva fókuszáltabb lehetsz és hatékonyabban végezheted a feladataidat, miközben a munka és a magánélet egyensúlya is könnyebben tartható.

AMIT VÁRUNK:

Az ideális jelölt rendelkezik az alábbi ismeretekkel:

  • Full-stack fejlesztői tapasztalat (PHP 7+, HTML, CSS, JavaScript)
  • Tapasztalat Laravel keretrendszerrel történő fejlesztésben
  • SQL adatbázisok ismerete (MySQL / MariaDB)
  • JavaScript ismerete (ES6, Vue.js)
  • Bootstrap 4 ismerete
  • Csomagkezelők ismerete (composer, npm)
  • Verziókezelésben való jártasság (git)
  • Angol nyelv szakmai ismerete (megérts egy szakmai cikket, tanulmányt)
  • Jó feladatmegoldó-képesség, érdeklődés az új technológiák iránt
  • Nagyfokú kreativitás, "csapatjátékos hozzáállás"

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Hétfőtől-péntekig tartó munkarend
  • Home Office lehetőség
  • Barátságos, vidám környezet, jó csapat, nyugodt munkakörülmények
  • Hosszú távra tervező, biztos háttér, stabil és kiszámítható vezetőség, akik folyamatosan visszajelzést adnak a munkádra, a teljesítményedet pedig bónusszal is honoráljuk
  • Nincs túlóra, nem hiszünk benne, hétvégén pihenünk
  • Kitűnő eszközök és felszerelés, minden ami a munkádhoz szükséges. Hisszük, hogy csak professzionális eszközökkel lehet professzionális munkát végezni
  • A térség kiemelkedő webes csapatában tanulhatsz nap, mint nap
  • Közösen megbeszélt csapatépítő programokon vehetsz részt
  • Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség a munkakörben vagy bármi másban, amit mindnyájan hasznosnak tartunk majd
  • Azonnali munkakezdés
  • Gondoskodunk róla, hogy mindig a lehető leggyorsabban, azaz a hónap utolsó napján kapd meg adott havi fizetésed, így tartjuk korrektnek és legjobbnak

ELŐNYT JELENT:

A következő technológiákat, elveket gyakran használjuk, ezért ismeretük sokat segít:

  • SASS
  • Tailwind CSS
  • Inertia.js
  • REST API tervezés
  • Clean code
  • SOLID elvek
  • Tesztelhető kód, TDD

FELADATAID:

  • Dizájn és specifikáció alapján weboldalak, webes rendszerek fejlesztése önállóan vagy kisebb csapatban
  • Webshopok fejlesztése saját, Laravel alapú webshop motorunk segítségével
  • Külső rendszerek (CRM-ek, fizetési rendszerek, számlázó rendszerek stb.) integrálása projektekbe
  • Mindezt tiszta kód írásával a meghatározott programozási és UX irányelveknek megfelelően

NE JELENTKEZZ, HA:

  • Nincs legalább 3 olyan honlap, amit magad (vagy csapatban) készítettél el és be tudsz mutatni
  • Nem tudsz 2 órát egy programozási próbafeladatra szánni

Karrier

Gyakori kérdések

Hogyan dolgoztok home office-ban?

A home office alapvető feltétele, hogy otthoni munkanapokon is elérhetőek legyenek a csapat tagjai. Mindennapi kommunikációra a Slack alkalmazást használjuk. A munkaórákat folyamatosan rögzítjük.

A Munka Törvénykönyve pontosan előírja, ennek megfelelően járunk el. Karácsony és Új év között nem szoktunk dolgozni, továbbá augusztusban is leállunk egy hétre, minden további szabadság nagyjából kötetlenül felhasználható, csak annyi a kérésünk, hogy lehetőség szerint időben (2 héttel előtte) értesíts minket a távolléted felől.

Minden kolléga a maga részterületéről fog tudni neked segíteni. Célunk, hogy amit megmutattunk, azt jegyzeteld le és következő alkalommal bátran hajtsd végre egyedül is.

Igen van. Egyrészt folyamatos fejlődésünk során mindig jöttek be új feladatok, új munkakörök, amikhez felelőst kerestünk, másrészt pedig már most is van a tarsolyunkban több olyan részterület, amellyel növelheted a munkakör értékét. Ha nyitott vagy új dolgokat megtanulni és jól is csinálod, bőven van előrelépési lehetőség.

Karrier

Jelentkezz most!

Ha úgy gondolod, hogy megtaláltad a legjobb helyet, ahol dolgozhatsz, kérlek írj emailt a karrier@fws.hu címre „Laravel fejlesztő” tárggyal 2024. március 31-ig!

Kérlek küldj egy rövid levelet arról, hogy:
  • Mi fogott meg a hirdetésünkben?
  • Mi volt eddigi legnagyobb szakmai sikered?
  • Szakmailag miben vagy a legerősebb, legtapasztaltabb?
  • Leendő feladataid közül melyeket érzed leginkább testhez állónak és miért?
  • Milyen csapatjátékosnak tartod magad?
  • Mit vársz el egy vállalkozástól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozz?
  • Miért szeretnél velünk dolgozni?

Csatolj kérlek egy cv-t is!

Fontos információk!

Az adataidat csak arra használjuk fel, hogy kapcsolatba lépjünk veled.
A jelentkezést követően mindenkinek válaszolunk.
Csak akkor tartjuk meg a jövőre nézve az adataid, ha A) téged veszünk fel, B) ehhez kifejezetten hozzájárulsz egy külön emailben feltett kérdésre adott válaszoddal, hogy később esetleg felkeressünk, ha bővítjük ezt a pozíciót.
Jelentkezésed, adataid teljesen diszkréten kezeljük.

Légy részese az fws márka dimenzió váltásának!

Kreatív ötletekkel fekszel és ébredsz? Van már tapasztalatod sikeres vállalkozások kommunikációjának menedzselésében?

Csatlakozz olyan csapathoz, ahol minden lehetőség adott arra, hogy együtt emlékezeteset alkossunk! Jelentkezz hozzánk marketing- és social media menedzserként!

Mit érdemes tudni rólunk?

Az egyszemélyes vállalkozásként indult fws online Zrt. mára több mint 10 fős webfejlesztő csapattá vált. Legfontosabb értékünk a folyamatos tanulás. Tudjuk, hogy akkor lehetünk igazán sikeresek szakterületünkön, ha proaktívan új kihívásokat keresünk és képezzük magunkat.

Ez a proaktivitás vezetett ahhoz, hogy ismét csapatunk bővülése került fókuszba. Már több száz partner online megjelenéséért felelünk, viszont most szükségünk van olyan munkatársra, aki ötleteivel a következő szintre repíti az fws online márkát, teljes arculatát és kommunikációját.

Mire van szükségünk a marketing menedzser kollégában?

Legfontosabb, hogy ismerd meg az fws-t, alapértékeinket, ügyfeleinket és merj önálló döntéseket hozni. Mi abban hiszünk, hogy munkatársainknak szabad kezet adunk, hogy döntéseikkel a cégnek a legjobb eredményeket hozzák.

Előnyt jelent, ha van korábbi, minimum 1-3 éves marketing tapasztalatod, de agilis pályakezdőként is várjuk jelentkezésed.

A fentieken túl fontosnak tartjuk, hogy akarj tanulni, új trendeket kipróbálni és fejlődni. Merj bátran segítséget, tanácsot, sőt képzéseket is kérni! Marketing csapatunkban olyanra van szükségünk, aki folyamatosan tartja a lépést a legfrissebb megoldásokkal, innovációkkal.

Munkád egy részét otthonról tudod elvégezni. Jelenleg 3+2 -es megosztásban dolgozunk, számunkra ez működött a legjobban.

Eddigi tapasztalataink alapján a legtöbb hozzánk jelentkező azt emelte ki, hogy rendszeres visszajelzést szeretne munkájáról. Ezt a vágyat az fws-ben maradéktalanul teljesítjük.

Te is részt veszel majd hétindító megbeszéléseinken, valamint minden hónapban RETRO visszatekintő eseményünkön számolhatsz be a kollégáknak az elmúlt hónap kihívásairól, eredményeiről.

Legyél nyitott, vidám, empatikus, pörgős és szeress csapatban dolgozni! Akkor leszel a legboldogabb nálunk, ha tényleg úgy gondolod, hogy munkáddal segíted az fws-t a következő szintre vinni.

Ha fejlődő és értékteremtő közösség fontos szereplőjeként dolgoznál, nagyon jó helyen vagy!

Ezekben számítunk rád:

  • Céges víziónk kreatív kommunikációja
  • Online marketing feladatok kivitelezése
  • Offline marketing csatornák (rádióhirdetések, hirdetőtáblák, stb.) kézben tartása, aktualizálása
  • Minőségi tartalmak gyártása, kreativitás és kiváló szövegek írása
  • Havi riport, beszámoló elkészítése az fws marketingjéről
  • fws social media (Instagram, Facebook, LinkedIn) kezelése
  • Az fws.hu weboldal tartalmának naprakészen tartása
  • fws esettanulmányok, szakmai blogcikkek írása
  • Ügyfélprojektek marketing szövegírása
  • Marketing célú pályázatok ügyintézése
  • Arculati teendők koordinálása
  • Rendezvények, kiállítások szervezésében és lebonyolításában való közreműködés

Jelentkezz hozzánk, ha

  • Szeretsz csapatban dolgozni
  • Proaktív, ötletekkel teli személyiség vagy
  • Kiválóan kommunikálsz
  • Kreatív és kezdeményező vagy
  • Nem riadsz vissza attól, hogy szabad kezet kapsz munkakörödben
  • Nem riadsz vissza a kihívásoktól és az új megoldásoktól
  • Fontos számodra a folyamatos tanulás
  • Követed az új trendeket és örömmel alkalmazod is
  • Lehetőséged adott otthoni munkavégzésre (megbízható internet, zavartalan munkaállomás, stb.)

Előnnyel indulsz, ha

  • Már dolgoztál IT cégek marketingjén
  • Angol nyelvtudással rendelkezel
  • Minimum 1-3 év tapasztalatod van
  • Marketinghez kapcsolódó felsőfokú végzettséged van
  • Fotó, videó készítési ismeretekkel rendelkezel

Amit kínálunk:

  • Barátságos és fiatal csapat, ahova nagyon könnyű beilleszkedni
  • Hétfőtől-péntekig tartó munkarend, napi 8 órában
  • Home office lehetőség akár heti 2 napon
  • Nincs túlóra, nem hiszünk benne, hétvégén pihenünk
  • Kitűnő eszközök és felszerelés, minden ami a munkádhoz szükséges
  • Tanulási lehetőség házon belül vagy munkaidőben kiemelkedő szakmai tanfolyamokon
  • Kiemelt lehetőséget adunk AI eszközök kutatásához, használatához (copy.ai, sonix.ai, brandvoice, chatgpt, stb.)
  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Közösen megbeszélt csapatépítő programok
  • Azonnali munkakezdés

Karrier

Gyakori kérdések

Az eddigi interjúk során gyakran felmerült kérdések és válaszok.

Hogyan dolgoztok home office-ban?

A home office alapvető feltétele, hogy otthoni munkanapokon is elérhetőek legyenek a csapat tagjai. Mindennapi kommunikációra a Slack alkalmazást használjuk. A munkaórákat folyamatosan rögzítjük.

A munka törvénykönyve pontosan előírja, de a könyvelőnk szívesen utánajár majd ennek, ha eljön az ideje. Karácsony és Új év között nem szoktunk dolgozni, minden további szabadság nagyjából kötetlenül felhasználható, csak annyi a kérésünk, hogy lehetőség szerint időben (2 héttel előtte) értesíts minket a távolléted felől.

Minden kolléga a maga részterületéről fog tudni neked segíteni. Célunk, hogy amit megmutattunk, azt jegyzeteld le és következő alkalommal bátran hajtsd végre egyedül is.

Igen van. Egyrészt folyamatos fejlődésünk során mindig jöttek be új feladatok, új munkakörök, amikhez felelőst kerestünk, másrészt pedig már most is van a tarsolyunkban több olyan részterület, amellyel növelheted a munkakör értékét. Ha nyitott vagy új dolgokat megtanulni és jól is csinálod, bőven van előrelépési lehetőség.

Karrier

Jelentkezz most!

Ha úgy gondolod, hogy szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kérlek írj emailt a karrier@fws.hu címre „Marketing- és social media menedzser” tárggyal 2024. március 31-ig!

Ismered az add el nekünk ezt a tollat interjús fogást?

Most arra kérlek, hogy add el nekünk, miért lennél te a legjobb választás!

Kérlek leveledben írj arról:
  • Miért csatlakoznál az fws-hez? Mi fogott meg a hirdetésünkben?
  • Miért lenne számunkra az ideális döntés az, hogy téged válasszunk?
  • Miben vagy jobb, mint a versenytársak?
  • Melyik leendő feladat áll a legközelebb hozzád? És miért?
  • Mit vársz el tőlünk ahhoz, hogy hosszú távon itt dolgozz?

Csatolj kérlek egy CV-t is!

Fontos információk!

Az adataidat csak arra használjuk fel, hogy kapcsolatba lépjünk veled.
A jelentkezést követően mindenkinek válaszolunk.
Csak akkor tartjuk meg a jövőre nézve az adataid, ha A) téged veszünk fel, B) ehhez kifejezetten hozzájárulsz egy külön emailben feltett kérdésre adott válaszoddal, hogy később esetleg felkeressünk, ha bővítjük ezt a pozíciót.
Jelentkezésed, adataid teljesen diszkréten kezeljük.

Koordináld az fws webes csapatát!

Hogyan dolgozunk az fws-nél?

Arra törekszünk, hogy kollégáink számára a legjobb munkakörnyezetet biztosítsuk, amely támogatja a kreativitást, a hatékonyságot és a szakmai növekedést, ezért az fws-nél részleges home office-t vezettünk be.

Irodai jelenléttel nem csak az összetartást és a csapatmunkát erősítjük, hanem azonnali visszajelzésekkel is támogatjuk egymás munkáját. A közvetlen kapcsolatnak köszönhetően lehetőséget teremtünk a mentorálásra és a szakmai fejlődésre, valamint a közös brainstormingokra.

Ugyanakkor felismertük az otthoni munkavégzés előnyeit is, a home office lehetősége kellő szabadságot és rugalmasságot biztosít, miközben a munka és a magánélet egyensúlya is könnyebben tartható.

AMIT VÁRUNK:

  • Rendelkezel minimum 2 év tapasztalattal projektmenedzsment területén (IT környezetben szerzett munkatapasztalat előny)
  • Elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkezel projektmenedzsment módszertanok területén
  • Határozott a fellépésed, kiállásod
  • Precíz, alapos munkavégzés, következetesség, stratégiai szemlélet, önállóság, agilis hozzáállás és magas szintű felelősségvállalás jellemez
  • Kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel
  • Erősséged a csapatmunkában való együttműködés
  • Kisebb csoport vezetésében szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Jellemző rád mások munkájának támogatása iránti affinitás
  • Több párhuzamos projektben való hatékony részvétel és azok prioritásainak kezelése nem okoz gondot
  • Használtál már Project Management eszközöket (pl.: Jira, Trello, Monday, Clickup…)

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Hétfőtől-péntekig tartó munkarend
  • Home Office lehetőség (heti 2 munkanap)
  • Barátságos, vidám környezet, jó csapat, nyugodt munkakörülmények
  • Hosszú távra tervező, stabil és kiszámítható vezetőség, akik folyamatosan visszajelzést adnak a munkádra, a teljesítményedet pedig bónusszal is honoráljuk
  • Nincs túlóra, nem hiszünk benne, hétvégén pihenünk
  • Kitűnő eszközök és felszerelés, minden ami a munkádhoz szükséges. Hisszük, hogy csak professzionális eszközökkel lehet professzionális munkát végezni
  • A térség kiemelkedő webes csapatában tanulhatsz nap, mint nap
  • Közösen megbeszélt csapatépítő programokon vehetsz részt
  • Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség a munkakörben vagy bármi másban, amit mindnyájan hasznosnak tartunk majd
  • Azonnali munkakezdés
  • Gondoskodunk róla, hogy mindig a lehető leggyorsabban, azaz a hónap utolsó napján kapd meg adott havi fizetésed, így tartjuk korrektnek és legjobbnak

FIZETÉS MELLETTI AZ IRODÁN BELÜLI JUTTATÁSAINK:

  • Rugalmas munkarend: hibrid munkavégzés (heti 2 nap home office)
  • Képzés és fejlődés: Tudjuk, hogy milyen értékes a tudás, ezért folyamatosan segítünk tanulni és fejlődni a szakmai képzéseken túlmutatóan is

ELŐNYT JELENT:

  • IT környezetben szerzett munkatapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Angol és/vagy német nyelv ismerete
  • Scrum és Kanban módszertan ismerete
  • CAPM/PMP/IPMA projektmenedzser képesítések
  • Digitális marketing trendek ismerete

FELADATAID:

  • Erőforrás-, feladat,- költség- és ütemterv elkészítése, terv-tény alakulások követése, szükség esetén változáskezelés
  • Feladatok nyomon követése, státuszok riportálása
  • A projektekben részt vevő munkatársak, valamint a külső alvállalkozók által végzett tevékenységek összehangolása, felügyelete
  • A belső fejlesztői csapat koordinálása
  • Proaktív részvétel tárgyalásokon
  • Rendszeres beszámoló a vezetőség felé

NE JELENTKEZZ, HA:

  • Ha nincs legalább 2 éves tapasztalatod projektmenedzsment területén
  • Ha nem tudod felmutatni a szükséges képességeket, mint például csapatmunka koordinálása, az ügyfélközpontú gondolkodás vagy az analitikus szemlélet
  • Ha nem érzed magadénak vagy a fenti kihívásokat és a magas szintű felelősségvállalást
  • Ha az adott vállalati kultúra és munkakörnyezet nem illik hozzád, és nem hiszed, hogy tudnál hatékonyan együttműködni a nyitott és dinamikus csapattal
  • Nem tudsz 2 órát egy próbafeladatra szánni

Karrier

Gyakori kérdések

Hogyan dolgoztok home office-ban?

A home office alapvető feltétele, hogy otthoni munkanapokon is elérhetőek legyenek a csapat tagjai. Mindennapi kommunikációra a Slack alkalmazást használjuk. A munkaórákat folyamatosan rögzítjük.

A Munka Törvénykönyve pontosan előírja, ennek megfelelően járunk el. Karácsony és Új év között nem szoktunk dolgozni, továbbá augusztusban is leállunk egy hétre, minden további szabadság nagyjából kötetlenül felhasználható, csak annyi a kérésünk, hogy lehetőség szerint időben (2 héttel előtte) értesíts minket a távolléted felől.

Minden kolléga a maga részterületéről fog tudni neked segíteni. Célunk, hogy amit megmutattunk, azt jegyzeteld le és következő alkalommal bátran hajtsd végre egyedül is.

Igen van. Egyrészt folyamatos fejlődésünk során mindig jöttek be új feladatok, új munkakörök, amikhez felelőst kerestünk, másrészt pedig már most is van a tarsolyunkban több olyan részterület, amellyel növelheted a munkakör értékét. Ha nyitott vagy új dolgokat megtanulni és jól is csinálod, bőven van előrelépési lehetőség.

Karrier

Jelentkezz most!

Ha úgy gondolod, hogy megtaláltad a legjobb helyet, ahol dolgozhatsz, kérlek írj emailt a karrier@fws.hu címre „Projektmenedzser” tárggyal 2024. április 30-ig.

Kérlek küldj egy rövid levelet arról, hogy:
  • Mi fogott meg a hirdetésünkben?
  • Mi volt eddigi legnagyobb szakmai sikered?
  • Szakmailag miben vagy a legerősebb, legtapasztaltabb?
  • Leendő feladataid közül melyeket érzed leginkább testhez állónak és miért?
  • Milyen csapatjátékosnak tartod magad?
  • Mit vársz el egy vállalkozástól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozz?
  • Miért szeretnél velünk dolgozni?

Csatolj kérlek egy cv-t is!

Fontos információk!

Az adataidat csak arra használjuk fel, hogy kapcsolatba lépjünk veled.
A jelentkezést követően mindenkinek válaszolunk.
Csak akkor tartjuk meg a jövőre nézve az adataid, ha A) téged veszünk fel, B) ehhez kifejezetten hozzájárulsz egy külön emailben feltett kérdésre adott válaszoddal, hogy később esetleg felkeressünk, ha bővítjük ezt a pozíciót.
Jelentkezésed, adataid teljesen diszkréten kezeljük.