Honnan tudod, milyen mérőkódot használ a weboldalad? Megszűnnek a régi Universal Analytics mérőkódok. A legegyszerűbben így tudod ellenőrizni, mit használ az oldalad a mérésekhez.
Mi történik a honlapoddal élesítés után? Honlapod elkészülése után megismerkedik a Google keresőjével. Íme néhány szempont, amikre érdemes odafigyelned.
Mi a Google Consent Mode V2 és mi a teendő vele? Használsz Google Ads hirdetéseket? Akkor azonnal szükséged van az új Google Consent Mode beállítására a weboldaladon!
Eltűnnek a sütik! Hogyan készülj fel rá? A Google bejelentette, hogy 2024 második felében megszünteti a harmadik féltől származó sütik használatát a Chrome-ban. Miért is van ez, és mit jelent ez neked, mint vállalkozónak? Vegyük sorra!
A Google Cégem optimalizálása: Így csináld! A Google Cégem gondoskodik arról, hogy érdeklődőid számára bemutathasd vállalkozásod olyan formában, ahogy te szeretnéd. Az egyik legjobb eszköz a kapcsolatteremtésre, de megfelelő működéséhez szükséges a folyamatos optimalizálása.
Weboldal tulajdonosok figyelem! Ezeket a változásokat hozza a Google Analytics 4 (2. rész) Jövő júliusban végleg megszűnik a Universal Analytics, vagyis Google Analytics jelenleg ismert rendszere és felváltja majd a GA4. Ha szeretnél még időben felkészülni a váltásra, akkor kezdd ezzel a cikkel és olvasd el, milyen újításokra számíthatsz.
Weboldal tulajdonosok figyelem! Ezeket a változásokat hozza a Google Analytics 4 2023 júliusában a Universal Analytics (UA) rendszerét felváltja a Google Analytics 4 (GA4), és a korábbi jól ismert változat végleg megszűnik. Weboldal tulajdonosként érdemes időben felkészülnöd. Ismerd meg a főbb változásokat cikkünkből.
SEO vagy PPC? Hogyan hozd ki a legtöbbet a Google-ből? Minden vállalkozás életében központi szerepet tölt be, hogy milyen hirdetési stratégiát követ, milyen csatornákon éri el célközönségét. Ez különösen igaz a Google lehetőségeire, hiszen napjainkban ez a legnépszerűbb keresőmotor.
10 ok, amiért neked is érdemes elkezdened online hirdetni Cikkünkben sorra vesszük a 10 legfontosabb érvet, amely alátámasztja, hogy napjainkban minden vállalatnak el kell gondolkodni az online megjelenésén. Főleg, ha szeretne hosszú távon is sikeres és eredményes maradni.
Mit jelent weboldalad tartalmainak keresőoptimalizálása? A megfelelő tartalmi keresőoptimalizálás által hosszú távra bebiztosíthatod helyed a Google találati listájának felső soraiban. Cikkünkből megtudhatod, hogy mi is pontosan az on-page-seo, és hogyan kezdhetsz neki.
Mi az a Google Shopping és miért működik kiválóan az egyedi webshopokkal? 2019 júniusától Magyarországon is elérhetővé vált a nemzetközileg óriási sikernek örvendő Google Shopping. Az új hirdetéstípus remek lehetőséget ad az egyedi webshop tulajdonosoknak további növekedésre. Hogy miért? Tudd meg cikkünkből!
Hogyan érj el jobb Google helyezést oldalad SEO moduljával? A keresőoptimalizálás elengedhetetlen ahhoz, hogy oldalad jobb helyezést érjen el a Google találatai között. Átadott weboldalainkat egyedi SEO modullal látjuk el, amely segíthet neked a feljebb jutásban. Tudd meg cikkünkből hogyan!