Az első benyomás az élet minden területén hatalmas jelentőséggel bír. Cégvezetőként ezt érdemes kihasználnod és a javadra fordítanod. Hogy hogyan csináld? Hát a Google Cégem segítségével!
Korábbi cikkünkben már bemutattuk, hogy mi is pontosan a Google Cégem és mikre lehet használni. Ebben a blogbejegyzésünkben 6 olyan funkcióról olvashatsz, amelyek beállítása segíthet a Google Cégem fiókod optimalizálásában.
A profilod hatékonyabbá tételének legegyszerűbb módja, ha minden lehetséges információt megadsz a cégről, így érdemes ellenőrizned, hogy az összes adatot megfelelően kitöltötted-e már a fiókban.
A Google Cégem egyik leghasznosabb kiegészítője a bejegyzések funkció, amely blog formájában ad lehetőséget a vásárlókkal való kommunikációra. Segítségével közérdekű, hasznos információkat oszthatsz meg a jövőbeli és jelenlegi ügyfeleiddel.
A felület lehetővé teszi, hogy az érdeklődők, vásárlók ne csak szöveges véleményeket és hozzászólásokat tölthessenek fel, hanem fényképeket is. Leendő partnereid számára hiteles és meggyőző, ha a korábbi ügyfeleid által készített képeket megtekinthetik.
Az optimalizálás szempontjából nagyon fontosak a vásárlói vélemények, így érdemes bátorítanod vevőidet, ügyfeleidet a visszajelzésre. Ezt könnyen megteheted egy link segítségével, melyet a visszaigazoló e-mailben helyezel el - a lényeg, hogy tudják a vásárlóid, hogy hol lehet véleményezni szolgáltatásaidat. Mindemellett weboldalad, webáruházad sikerességéhez is hozzájárul, ha a vevők számára láthatóvá teszed az eddigi véleményeket, ezzel is növelve a megbízhatóságot és hitelességet.
Igencsak szimpatikussá teszi vállakozásodat, ha válaszolsz a vásárlói véleményekre. Mindez azt is mutatja, hogy céged ügyfélközpontú és kíváncsi a véleményekre. Ezzel kapcsolatban a legfontosabb aranyszabály: mindig legyél udvarias, türelmes és kedves az ügyfeleiddel! Negatív kommentek láttán se ess kétségbe, próbálj megoldást találni a problémára, és javítani a véleményben említett hibát!
Használd ki a Google Cégem kínálta extra funkciókat, hogy tovább növeld a cég sikerességét! A következő elemek hozzájárulnak a fiókod optimalizálásához:
Attribútumok: Ezzel a funkcióval különleges, extra információkat oszthatsz meg az érdeklődőkkel. Egy szálloda esetén például érdemes megemlíteni ha kutyabarát, ha akadálymentesített, stb.
Kérdések: Érdemes a Google Cégemen belül figyelni a feltett kérdések számát. Ha sok kérdés érkezik ugyanarról a témáról, akkor jó ötlet honlapodra feltölteni egy GYIK menüpontot, amiben minden fontos információ megtalálható egy helyen.
A fentebb említett módszerek mind hozzájárulnak a Google Cégem fiókod optimalizálásához, ezáltal a vállalkozásod sikerességéhez. Próbáld ki és használd őket te is!
(Ez a blogbejegyzés a következő cikk alapján készült: https://www.trustindex.io/google-my-business/)