5 tipp a biztonságos üzleti levelezéshez A biztonságos üzleti levelezés még soha nem volt ennyire fontos. Cikkünkben összegyűjtöttük 5 pontban mit tehetsz azért, hogy aggodalmak nélkül e-mailezhess.
5 tipp az adathalászok ellen: így tudod megvédeni adataid Az elmúlt években egyre többet hallhattunk, olvashattunk adatlopásokról, adathalász tevékenységekről. Új bejegyzésünkben 5 tippet adunk arra, hogyan veheted észre a csalásokat, hogy adataid ne kerülhessenek illetéklenek kezei közé.
Webmail vagy levelezőkliens? Melyiket használjam? Bár a profi üzleti levelezéshez elengedhetetlen egy megbízható szolgáltató, hiába választod a lehető legjobb partnert, ha nem a számodra megfelelő felületet használod e-mailezésedhez.
Megszűnik a Google Workspace ingyenes verziója Július 1-től megszűnik a Google Workspace, korábbi nevén G Suite ingyenes vállalati verziója. Blogbejegyzésünkből megtudhatod, mik a kilátások.
Ezért tartsd egy kézben webes szolgáltatásaid Talán nem is tűnik elsőre sarkallatos kérdésnek az, hogy hány féle online szolgáltatóval áll céged kapcsolatban. Ha azonban mélyebbre ásunk, hamar meglátod, hogy ez is erőteljesen befolyásolja a működést. Nézzük meg, miért!
A 6 legfontosabb szempont üzleti levelező szolgáltatód kiválasztásához Céges kommunikációd hitelességéhez és hatékonyságához elengedhetetlen olyan e-mail szolgáltató választása, amelyben megbízhatsz. Blogbejegyzésünkben arról olvashatsz, hogy milyen szempontok alapján érdemes kiválasztanod a szolgáltatót.
Mi a teendő, ha megszűnik e-mail szolgáltatód? Május 31-én végleg megszűnik a UPC mailszolgáltatás és törlődnek a korábbi e-mail fiókok. Csapatunkat is többen keresték kérdésekkel, cikkünkben javaslatokat adunk, mit lehet tenni ilyen helyzetben felhasználóként.
Melyik levelezőprogram a legjobb vállalkozásod számára 2022-ben? Egy vállalkozás számára nagyon fontos, hogy levelezését megbízható és személyre szabható programmal intézhesse. Bejegyzésünkben összegyűjtöttük neked a levelezési beállításokkal kapcsolatos fogalmakat és legnépszerűbb e-mail kliensek tulajdonságait.
Hasznos tippek home office és levelezés kapcsán Most hogy sokan home office-ba kényszerültünk, többen kerestetek meg emailezéssel kapcsolatos problémákkal. A leggyakoribb problémát részletesen kifejtem és megoldást is adok.
Itt a nyár, avagy milyen is a jó automatikus email Az automatikus üzenet azért jó megoldás, mert bár megtartjuk az elérhetőség látszatát, ugyanakkor tájékoztatást kap az ügyfél arról, hogy pontosan milyen időponttól várhatja az esetleges problémája, kérdése megoldását, illetve megválaszolását.
Hogyan tett nagyságrendekkel eredményesebbé az A-betű? A feladataim jelentős része emailben érkezik meg. (Magamnak is emailt küldök vagy küldetek, ha irodán kívül vagyok.) Ez egyébként napi 35-55 bejövő emailt jelent. Korábban szinte megbénított a látvány is, hogy „55 olvasatlan levél”.