Visszahívást kérek

fws blog

Ezért tartsd egy kézben webes szolgáltatásaid

2021. augusztus 27.
Ezért tartsd egy kézben webes szolgáltatásaid

Mit szólnál ahhoz, ha az éttermekben az lenne a bevett szokás, hogy külön pincérektől kell megrendelned az előételt, a főételt, a desszertet, az italokat és az üdítőket, a végén pedig egyesével kell kérned a számlát, és külön-külön tudod rendezni a fizetést?

Elég abszurdan hangzik, igaz?

Mégis, rengetegen így kezelik webes szolgáltatásaikat. Neked is ismerős az érzés?

Évekkel ezelőtt béreltél egy weboldalt és vásároltál egy domaint, mert akkor arra volt szükséged, de azóta kellett bővítened a tárhelyed, előfizettél egy vállalati levelező szolgáltatásra és kiszervezted a hirdetéseid kezelését is.

Minden hónapban legalább 5 féle helyről kapod a rendszeres levonásokat, lassan már azt sem tudod, hogy melyik micsoda, és ha valahol problémába ütközöl, erősen el kell gondolkodnod rajta, hogy kit is keress fel vele.

Ha pedig végre sikerül elérned a kompetens személyt, közli, hogy ő bizony addig semmit nem tud csinálni, amíg a másik két helyen le nem állítják a szervert, vagy meg nem adják a szükséges kódokat.

Láthatod, hogy ez bizony rendkívül körülményes, és hosszadalmas folyamatokat von maga után.

Egy fejlődni és növekedni vágyó, haladó gondolkodású vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy olyan alapvető akadályok hátráltassák működését, mint az akadozó levelezés vagy hibás, problémás weboldal. Helyesbítve, a problémák bárhol előfordulhatnak, az viszont nem mindegy, hogy milyen gyakran, és milyen gyorsan tudja megoldani őket a szolgáltató.

Mik a legfőbb hátrányai annak, ha online megoldásaid különböző szolgáltatóknál vannak?

  • a folyamatok sokkal lassabbak, hiszen a szolgáltatóknak egymásra kell várniuk - az online térben minden összefügg
  • azonnali hibaelhárításról ne is álmodj - az előző pontból adódóan a felmerülő problémák megoldása is több időbe telik, így működési folyamataid kevésbé gördülékenyek
  • komplexebb az ügyintézés - több helyről kapod a számlát, több felé kell szerződést kötnöd és fizetést lebonyolítanod
  • nehéz lépést tartani a változásokkal - az internet amúgy is egy napról napról változó világ, ezt ne nehezítsd meg azzal, hogy egyszerre 5 különböző céghez igazodsz
  • a kisebb, vagy más fő profilú szolgáltatókkal nem tudsz hosszú távon tervezni - könnyen előfordulhat, hogy néhány éven belül megszűnik akár a nyújtott szolgáltatási kör, akár az egész cég (lásd például a upc levelezés esetét)

Ha mindezek összeadódnak, akkor bizony céged online jelenlétének háza táján hamar eluralkodhat a káosz.

Kép betöltése...
Óriási különbségek alakulhatnak ki két cég között az alapján, hogy hogyan kezelik webes szolgáltatásaikat

Éppen ezért jársz jobban, ha a kezdetektől fogva egy helyen tartod webes szolgáltatásaid. Ha hiba merül fel, egyből tudod, hogy kit kell keresned, a szolgáltató pedig rálát a teljes online működésedre. Nem kell másokra várnia, és egy helyről tudja kezelni a felületet, így sokkal zökkenőmentesebben és gördülékenyebben tudja megoldani a hibaelhárítást.

Emellett ezzel egy megbízható, hosszú távú partnert tudhatsz magad mellett, aki támogatja a fejlődésed. Rábízhatod webes megoldásaid, hiszen átlátja online folyamataidat, és minden tulajdonságukat ismeri.

Mindezek pedig azt fogják eredményezni, hogy céged működése úgy lesz hatékonyabb, hogy neked kevesebb munkát kell az operatív folyamatokba fektetned.

Ne hagyd, hogy addig fajuljanak a dolgok, hogy az étterem pincérei ide-oda szaladgálnak, a vendégek azt sem tudják, hogy kinél miért fizetnek, miközben a konyha lángokban áll.

Teremts meg egy kellemes és nyugodt atmoszférát, helyezd biztos kezekbe webes szolgáltatásaid!