Már több korábbi üzleti levelezésről írt bejegyzésünkben is olvashattad, hogy az e-mailt még 2021-ben is a legfontosabb céges kommunikációs eszközként tartjuk számon. Főként a jelenlegi helyzetben, amikor vállalkozások ezrei kényszerültek home office-ba, a problémamentes és biztonságos levelezés elengedhetetlen része a folyamatok elvárt működésének.
Ki szeretne arra ébredni, hogy levelezése leállt és nem küldhet új üzeneteket a hiba elhárításáig? Ennél még talán rosszabb, amikor levelező szolgáltatód jelenti be, hogy néhány hónapod van áthelyezni a levelezésed, mivel fiókod megszüntetik. Cikkünkben a UPC mailszolgáltatás megszűnésének példáján keresztül mutatjuk be, milyen teendőid lehetnek és hogyan választhatsz megbízható levelező szolgáltatót.
A Vodafone 2019-ben vásárolta fel a UPC-t minden szolgáltatásával. 2020. őszén hozták nyilvánosságra a döntést, miszerint megszüntetik a korábban létrehozott upcmail.hu, upctelekom.hu, monornet.hu és chello.hu végződésű e-maileket. Az első hivatalos kommunikációban a fiókok végleges törlésének időpontjaként 2021. március 1-et jelölték ki. Azonban ezzel többezer vállalkozást hoztak szinte lehetetlen helyzetbe. A vírushelyzet kellős közepén, a karácsonyi időszak közeledtével új szolgáltatót keresni és minden felületen lecserélni e-mail címűket nem egyszerű feladat. Később ezt a dátumot módosították.
A korábban UPC szolgáltatást használók március 1-től már nem számíthatnak technikai támogatásra. Ez azt jelenti, hogy több funkcióhoz egyáltalán nem vagy csak limitáltan férhetnek majd hozzá (ilyen a felfüggesztett címek visszaállítása vagy a jelszóváltoztatás). Május 31-től pedig a teljes e-mail fiók törlődik.
Az elsődleges probléma az, hogy az eddig upcmail levelező szolgáltatást használó vállalkozások, intézmények arra kényszerülnek, hogy lecseréljék a régi mail címeket mindenhol, ahol ezeket a címeket használták. Gondolj csak bele! Vállalkozásként e-mail címed feltűnik a hivatali bejegyzésekben, névjegykártyákon, ügyfeleidnél és persze weboldaladon. Ez akár több hétig is eltarthat, mire minden felületen sikerül feltüntetni az új címed.
A cseréhez azonban először még új szolgáltatót kell keresni. Miután kiválasztottad a megbízható levelező szolgáltatót, a következő lépés a fiók áthozása lesz. Tapasztalataink alapján minden korábbi leveled átköltöztethető egy új szolgáltatásba, így ha időben cselekszel, nem veszíted el fontos e-mailjeidet.
Nem kell hangsúlyoznom, mennyire fontos, hogy céges levelezésed ezek után olyan megbízható szolgáltatóra bízd, akikre mindig számíthatsz. Ebben tudunk neked segíteni.
2020-ban 13 év üzemeltetési tapasztalattal indítottuk útjára üzleti levelező szolgáltatásunkat, a Business Mailt. A célunk, hogy vállalkozásodnak biztonságos levelező szolgáltatást nyújtsunk igazságos díjszabással. Tudjuk, hogy a teljes e-mailezés áthelyezése félelmetesen hangzik, ezért garantáljuk, hogy dedikált ügyfélszolgálatos kollégánkra a teljes folyamat során számíthatsz és minden lépésnél elsőrangú támogatást kapsz. 1 db leveled sem fog elveszni. A teljes átállás pedig mindössze 1 - 1,5 órát vesz igénybe.
Ezenkívül szolgáltatásunk meghatározó része, hogy 24 óránként biztonsági mentés készül a fiókokról, amikhez bármikor hozzáférhetsz. Így soha többé nem kell aggódnod a fontos levelek elvesztése miatt.
Tudj meg többet 2021. üzleti levelező szolgáltatásáról itt! Ha személyre szabott információt szeretnél, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 99 200 300-as számon vagy az ugyfelszolgalat@fws.hu e-mail címen!