Visszahívást kérek

fws blog

Mi a teendő, ha megszűnik e-mail szolgáltatód?

2021. január 26.
Mi a teendő, ha megszűnik e-mail szolgáltatód?

Már több korábbi üzleti levelezésről írt bejegyzésünkben is olvashattad, hogy az e-mailt még 2021-ben is a legfontosabb céges kommunikációs eszközként tartjuk számon. Főként a jelenlegi helyzetben, amikor vállalkozások ezrei kényszerültek home office-ba, a problémamentes és biztonságos levelezés elengedhetetlen része a folyamatok elvárt működésének.

Ki szeretne arra ébredni, hogy levelezése leállt és nem küldhet új üzeneteket a hiba elhárításáig? Ennél még talán rosszabb, amikor levelező szolgáltatód jelenti be, hogy néhány hónapod van áthelyezni a levelezésed, mivel fiókod megszüntetik. Cikkünkben a UPC mailszolgáltatás megszűnésének példáján keresztül mutatjuk be, milyen teendőid lehetnek és hogyan választhatsz megbízható levelező szolgáltatót.

Mi vezetett a UPC mailszolgáltatás megszűnéséhez?

A Vodafone 2019-ben vásárolta fel a UPC-t minden szolgáltatásával. 2020. őszén hozták nyilvánosságra a döntést, miszerint megszüntetik a korábban létrehozott upcmail.hu, upctelekom.hu, monornet.hu és chello.hu végződésű e-maileket. Az első hivatalos kommunikációban a fiókok végleges törlésének időpontjaként 2021. március 1-et jelölték ki. Azonban ezzel többezer vállalkozást hoztak szinte lehetetlen helyzetbe. A vírushelyzet kellős közepén, a karácsonyi időszak közeledtével új szolgáltatót keresni és minden felületen lecserélni e-mail címűket nem egyszerű feladat. Később ezt a dátumot módosították.

A korábban UPC szolgáltatást használók március 1-től már nem számíthatnak technikai támogatásra. Ez azt jelenti, hogy több funkcióhoz egyáltalán nem vagy csak limitáltan férhetnek majd hozzá (ilyen a felfüggesztett címek visszaállítása vagy a jelszóváltoztatás). Május 31-től pedig a teljes e-mail fiók törlődik.

Mi a teendő felhasználóként?

Az elsődleges probléma az, hogy az eddig upcmail levelező szolgáltatást használó vállalkozások, intézmények arra kényszerülnek, hogy lecseréljék a régi mail címeket mindenhol, ahol ezeket a címeket használták. Gondolj csak bele! Vállalkozásként e-mail címed feltűnik a hivatali bejegyzésekben, névjegykártyákon, ügyfeleidnél és persze weboldaladon. Ez akár több hétig is eltarthat, mire minden felületen sikerül feltüntetni az új címed.

A cseréhez azonban először még új szolgáltatót kell keresni. Miután kiválasztottad a megbízható levelező szolgáltatót, a következő lépés a fiók áthozása lesz. Tapasztalataink alapján minden korábbi leveled átköltöztethető egy új szolgáltatásba, így ha időben cselekszel, nem veszíted el fontos e-mailjeidet.

Kép betöltése...
Üzleti levelezésed 100%-ban áthozható egy új, megbízhatóbb e-mail szolgáltatóhoz.

Válassz megbízható és hatékony üzleti levelező szolgáltatót!

Nem kell hangsúlyoznom, mennyire fontos, hogy céges levelezésed ezek után olyan megbízható szolgáltatóra bízd, akikre mindig számíthatsz. Ebben tudunk neked segíteni.

2020-ban 13 év üzemeltetési tapasztalattal indítottuk útjára üzleti levelező szolgáltatásunkat, a Business Mailt. A célunk, hogy vállalkozásodnak biztonságos levelező szolgáltatást nyújtsunk igazságos díjszabással. Tudjuk, hogy a teljes e-mailezés áthelyezése félelmetesen hangzik, ezért garantáljuk, hogy dedikált ügyfélszolgálatos kollégánkra a teljes folyamat során számíthatsz és minden lépésnél elsőrangú támogatást kapsz. 1 db leveled sem fog elveszni. A teljes átállás pedig mindössze 1 - 1,5 órát vesz igénybe.

Ezenkívül szolgáltatásunk meghatározó része, hogy 24 óránként biztonsági mentés készül a fiókokról, amikhez bármikor hozzáférhetsz. Így soha többé nem kell aggódnod a fontos levelek elvesztése miatt.

Tudj meg többet 2021. üzleti levelező szolgáltatásáról itt! Ha személyre szabott információt szeretnél, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06 99 200 300-as számon vagy az ugyfelszolgalat@fws.hu e-mail címen!