Ajánlatot kérek

fws blog

A 6 legfontosabb szempont üzleti levelező szolgáltatód kiválasztásához

2021. május 27.
A 6 legfontosabb szempont üzleti levelező szolgáltatód kiválasztásához

Céges kommunikációd alapja a levelezés. Nem csak a dolgozóid használják, de ügyfeleid, vásárlóid felé is e-mailen keresztül kommunikálsz. Éppen ezért valószínűleg számodra is rendkívül fontos, hogy minden érintett problémamentesen tudja használni a szolgáltatást, és a vállalkozáson belüli információáramlás ne ütközzön akadályokba.

Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan üzleti e-mail szolgáltatót válassz, akiben megbízhatsz, és aki biztosít számodra mindent a hatékony és biztonságos levelezéshez. De vajon hogyan tudod eldönteni, melyik szolgáltató a megfelelő számodra? Ebben segítünk most egy kicsit neked. Összegyűjtöttük a legfontosabb szempontokat, amelyek tapasztalataink alapján meghatározzák, hogy melyik levelező szolgáltatás lesz hatékony és hosszú távon működőképes.

Mi alapján válassz e-mail szolgáltatót cégednek?

Valóban e-mail üzemeltetéssel foglalkozzon

Ez a pont elsőre lehet, hogy evidensnek tűnik, ezért egy kicsit részletezném. Sokszor előfordul, hogy egyes telekommunikációs vagy más fő profillal rendelkező cégek sokadik mellékszolgáltatásként indítanak webmail üzemeltetést. Ilyen volt pl. a UPC vagy a Vidanet. Ezek közül mindkét cégen belül zajlik jelenleg az e-mail szolgáltatás megszüntetésének folyamata.

Ilyen esetek sok kellemetlenséget tudnak okozni, hiszen neked kell gondoskodnod e-mail címeid áttelepítéséről. Korábbi cikkünkben további hasznos infókat találsz ezzel kapcsolatban. Mindenképp fontos figyelembe venni, hogy a cég tevékenységében mennyire játszik központi szerepet a levelező szolgáltatás.

Legyen rugalmas

Fontos szempont az is, hogy minél nagyobb rugalmasságot élvezz. Vállalkozásod folyamatosan változik, alakul, növekszik, ennek következtében az idő előrehaladtával változhatnak a levelezéssel kapcsolatos igényeid is.

Lehet, hogy induláskor még csak 15 munkatárssal dolgoztok együtt, de pár éven belül már 50-en lesztek, akkor pedig szükség lesz mind a fiókméret, mind az e-mail címek számának növelésére. Gondolj a jövőre, és olyan szolgáltatót válassz, aki támogatja céged növekedését!

Kínáljon alapvető kiegészítő funkciókat

Üzleti levelezésed alapja, hogy biztonságos legyen. Ezt szinte mondani sem kell, hiszen elvárás. Éppen ezért, amikor szolgáltatót választasz előtérbe kerülnek olyan funkciók, mint a spamek szűrése és az adatvédelem.

Még fontosabbá vált ez az utóbbi időben, ugyanis egyre több adathalász támadás éri mind a magánszemélyeket, mind a vállalkozásokat. Javasoljuk, hogy olyan szolgáltatót válassz, amely kiemelt előnyként feltünteti a biztonsági mentéseket, az adatvédelmet és a kéretlen levelek szűrését.

Egyszerűség és könnyű kezelhetőség

Valószínűleg senkinek sem hiányzik a vállalatodban, hogy napokig kelljen elsajátítania a belső levelező rendszer szakszerű használatát. Ilyen szolgáltatásoknál mindig a lehető legnagyobb egyszerűségre kell törekedni, hiszen a célja a gyorsaság és a kommunikáció segítése.

Saját levelező szolgáltatásunk beállításához például részletes, képekkel ellátott útmutatót biztosítunk, emellett pedig ügyfélszolgálatunk is folyamatosan elérhető kérdések esetén.

Az sem elhanyagolható továbbá, hogy minden eszközön problémamentesen használható legyen a szolgáltatás. Gondolok itt elsősorban arra, hogy a fiók szinkronizálva van mobilos és asztali felületeken, így ha telefonról küldesz levelet, az automatikusan megjelenik desktop eszközön és webmailen is.

Elérhető ügyfélszolgálat

Ha esetleg valamilyen probléma akadna akár a beüzemelés, akár a használat folyamán, te is azt várod el, hogy szolgáltatódtól azonnal segítséget kapj. És helyesen is teszed.

Azonban a legtöbb távszolgáltatás esetén sarkallatos pont az ügyfélszolgálat. Legtöbbünk rendelkezik valamilyen rossz tapasztalattal, és a szót hosszas várakozással, robothangokkal és gombok nyomogatásával társítja.

Talán ha ki sem emeltem volna, akkor is fontos lenne számodra a szolgáltató választásakor, hogy biztosítsanak azonnali és segítőkész ügyfélszolgálatot. Ez a mi ügyfeleinknek is elsődleges, ezért gondoskodunk is róla.

“Az átállás nem okozott semmilyen problémát, gondot vagy kellemetlenséget. Ehhez kiemelném, hogy a kommunikáció és a hozzáállás az ügyfélszolgálat részéről kiváló volt. Az átállást továbbá segítették a kapott anyagok és segédletek.”

Piskolti Béla, ügyvezető, Sefra-Farben Kft.

Igazságos díjszabás

Természetesen az sem elhanyagolható, hogy ne kelljen egy vagyont költened céged levelezésére, és végképp ne kelljen feleslegesen túl sokat fizetned. Főleg, ha kis- vagy középvállalkozásként sok más dologra is fordítanod kell még azt az összeget.

Segítség lehet például, hogy a szolgáltató kiemeli, hogy csak a használt fiókok után kell fizetned, illetve mindenképp térképezd fel a piacot, hogy hol kínálják megfizethetőbb áron ugyanazt a szolgáltatást.

Kép betöltése...
Business Mail üzleti levelező szolgáltatás

Ha hatékony és biztonságos üzleti levelezésre vágysz

A fenti pontok alapján büszkén prezentáljuk számodra saját vállalati webmail szolgáltatásunkat, a Business Mail by fws rendszerét. Több, mint 10 éves üzemeltetői tapasztalattal azért hoztuk létre, hogy ezzel is támogathassuk a fejlődni vágyó vállalkozások működését, és segítsük gördülékeny céges kommunikációjukat.

A Business Mail nem csak hatékony és biztonságos, de könnyen kezelhető webmail klienset kínál neked és vállalkozásod többi tagjának. Ügyfélszolgálati munkatársunk, Eszti szeretettel vár, bármilyen kérdésed is legyen. Tudj meg többet itt!