Bár a profi üzleti levelezéshez elengedhetetlen egy megbízható szolgáltató, hiába választod a lehető legjobb partnert, ha nem a számodra megfelelő felületet használod e-mailezésedhez.
Ebben a cikkben a legfontosabb szempontok alapján összehasonlítjuk a webmailt és a levelezőklienst, és megnézzük, hogy melyiket kinek, milyen esetben ajánlott használni.
Először azonban határozzuk meg, hogy mi is pontosan ez a két fogalom.
A webmail egy olyan oldal, amely lehetővé teszi a böngészőn keresztül történő e-mailezést. Online, automatikusan kommunikál a szerverrel és interneten keresztül bárhonnan, bármilyen eszközről elérhető. Alapvető példa rá a Gmail.
Azoknak, akik sokat utaznak saját laptop nélkül és több különböző eszközről szeretnének hozzáférni levelezésükhöz, valamint akiknek fontos, hogy e-mailjeiket azonnal, naprakészen elérjék.
A levelezőkliensek olyan programok, amelyeket le tudsz tölteni számítógépedre vagy telefonodra. Ilyen például az Outlook vagy a Thunderbird. Ezek saját szerverrel működnek, éppen ezért kicsivel lassabban frissülnek.
Az átláthatóság, rendszerezhetőség és könnyen kezelhetőség miatt azoknak javasoljuk, akik napi rendszerességgel hosszabb időt töltenek e-mailezéssel, rendszerint ugyanarról az eszközről.
Most pedig egy jól átlátható, táblázatos formában vegyük sorra, hogy a 8 legfontosabb tényező alapján milyen jellegzetességekkel bírnak ezek a megoldások.
Ha mindezek alapján úgy döntesz, hogy egy levelezőklienst próbálnál ki, csapatunk a Thunderbird programot javasolja. Ezzel garantált a biztonságos és könnyen használható e-mailezés.
Reméljük, ez a rövid cikk számodra is hasznosnak bizonyul és segít kihozni a legtöbbet üzleti levelezésedből.