Referenciák

Leier Kertshop - egyedi webshop fejlesztés

Megnézem a weboldalt!

Az elmúlt három és fél évtizedben a Leier egy dinamikusan növekvő családi vállalkozásból nemzetközileg tevékenykedő cégcsoporttá nőtte ki magát.

Üzleti útjukat már több, mint 30 éve jellemzi a folyamatos és stabil fejlődés, mely során mindig gondoskodtak arról, hogy vállalatukat a legmodernebb technológiák, és megfelelő szakemberek segítsék a sikeres növekedés érdekében.

Épp ezért büszkék vagyunk arra, hogy ismét bizalmat szavaztak nekünk, hiszen a korábban készített weboldaluk (leier.hu) mellett a Leier Kertshop már a második közös projektünk.

A Kertshop egyik legfontosabb része a Leier magaságyások értékesítésének támogatása. Célunk egy olyan webáruház létrehozása volt, amely méltó a márka presztízséhez, valamint figyelembe veszi a vállalat arculati kézikönyvének előírásait. A Leier marketing szempontjaira ügyelve a webshop belső struktúráját oly módon alakítottuk ki, hogy maximálisan lehetővé tegyük az egyszerű és átlátható vásárlást.

A webáruházban megvásárolható termékek közé tartoznak a magaságyások, különböző szettek és darabos termékek. A szettek adatlapján megjelenik az összetevő elemek listája, valamint rendeléskor az upsell funkció lehetőséget nyújt a vásárlóknak a darabos termékek felkínálására. A kapcsolódó termékek kezelésére az egyedi adminisztrációs rendszerben van lehetőség.

A termékek kezelése és a szállítási díjak miatt fontos szempont volt, hogy a rendszer tudja, melyik termékből mennyi fér egy raklapra, valamint rögzítse a termékek súlyát is.

Ha egy termék nem elérhető, akkor a kosárba helyezés gomb helyett az "Érdekel" gomb jelenik meg, így a vásárló név és e-mail cím megadásával értesítést kérhet, ha a termék újra elérhetővé válik.

Kialakításra került egy telephelyi rendeléskezelő felület is, melynek köszönhetően az adott telephely rögtön megkapja a rendeléssel kapcsolatos információkat. Ha a rendelést nem dolgozzák fel az adminisztrációs rendszerben beállított időn belül, akkor a választott telephely ismételten kap egy értesítést a feladattal. Ennek célja, hogy minden ügyfelet magas minőségben és gyors reakcióidővel tudjanak kiszolgálni.

A kapott információk gyors áramlásának eredményeként a vásárló által kijelölt telephelyen dolgozók rövid határidővel is pontosan össze tudják készíteni az átvételre megrendelt termékeket. A folyamat során minden státuszváltozásról automatikus értesítő e-mailt kapnak a vásárlók is.

Nagy örömünkre szolgál, hogy közösen egy olyan webshopot sikerült létrehoznunk, amely minden részletében visszaadja a Leier által képviselt magas színvonalat és minőséget, valamint hozzájárul ahhoz, hogy továbbra is a legkiválóbb szolgáltatást biztosítsák ügyfeleiknek és partnereiknek.

 

Hívás