Nem hallottál még a Google My business-ről? Szeretnél belekezdeni de nem tudod hogy hogy állj neki? Netán használod már, de nem igazán érted, hogy miért is annyira hasznos?
Akkor van egy jó hírünk, ez a blogbejegyzés pont hozzád szól!
De még mielőtt belemerülnénk a témába, tisztázzuk a legfontosabbat:
A My business egy Google által fejlesztett eszköz, amely segítségével felturbózhatod a céged, vállalkozások online jelenlétét. Mi jelent ez? Hát azt, hogy könnyebben fellelhetők, észrevehetők és elérhetők lesznek a legfontosabb adatok.
Ahhoz, hogy ne vesszen el a honlapod a rengeteg keresési eredmény között, a legjobb módszer a GMB (Google My business) létrehozása.
Bizonyára te is kerestél már rá különböző cégekre, éttermekre, stb. a Google-on. A legtöbb esetben ezeket az oldalakat nem a keresési eredményekhez listázza a keresőmotor, hanem az ablak jobb oldalán, egy külön kis rubrikában jelennek meg. Itt egy helyen elérhető minden fontos adat, telefonszám, weboldal, nyitvatartási idő. Te is szeretnéd, hogy a céged így jelenjen meg? Nagyon egyszerű a megoldás, alkalmazd az ingyenesen elérhető GMB-t!
Hiszünk benne, hogy a mai világban szinte elengedhetetlen online jelenlét egyik legfontosabb eleme a My business. Lássuk a 3 legfontosabb érvet az eszköz alkalmazása mellett!
A GMB a legegyszerűbb módszer arra, hogy növeld az Internetes felületeid láthatóságát, mivel ez az eszköz biztosítja azt, hogy a felhasználók könnyen rátalálhassanak az oldaladra. Sőt mi több! A vélemények alapján megerősítést kaphatnak arról, hogy biztosan a céged lesz a legjobb megoldás!
A digitális bennszülöttek mindenre rákeresnek az interneten, legyen az egy étterem, egy múzeum, egy fodrászat, vagy akár egy építőipari cég.
Digitális bennszülött: az a generáció, melynek tagjai már beleszülettek abba a világba, amelyet egyre inkább meghatároznak a különböző digitális technológiák: ők tehát az IT-generáció.
Két lehetőség közül azt fogják választani, amelyiknek meggyőzőbb, hitelesebb az online jelenléte (többek közt a weboldal, a képek, a vélemények, stb.). Éppen ezért fontos minél több szempontból “felvértezni” a céged - ehhez járul hozzá a Google My business!
A GMB szuper felület a vásárló-eladó közti kommunikációra. A véleményeknél és a hozzászólásoknál valódi párbeszéd alakulhat ki akár vásárló-vásárló és vásárló-eladó között is. Ez nem csak a közönséged és közted lévő kapcsolatot erősíti, de remek lehetőség arra, hogy a honlapodra vagy a szociális média felületeidre navigáld a látogatókat.
(Ez a blog bejegyzés a következő cikk alapján készült: https://go.fws.hu/google-my-business)