Visszahívást kérek

fws blog

Hogyan változnak webtárhely és email szolgáltatásaink 2020. október 1.-től?

2020. augusztus 31.
Hogyan változnak webtárhely és email szolgáltatásaink 2020. október 1.-től?

Az egyre szigorodó biztonsági elvárások, korszerű protokollok megkövetelik, hogy a levelező szerver “naprakész” legyen. Ennek érdekében alkottuk meg fws Business Mail, azaz üzleti levelezés szolgáltatásunkat. Fontos tudnivaló a teljesen új rendszerről, hogy működése sem fizikailag, sem adminisztráció terén nincs összefüggésben a webtárhely szolgáltatásunkkal. Ennek okán 2020.október 1-től korábbi tárhely csomagjaink helyett újakat vezetünk be. A webtárhely csomagok itt érhetők el. Meglévő ügyfeleink csomagjait a méretben hozzá illeszkedő új csomagba integráljuk. Jó hír, hogy a korábban 12.000 Ft+áfa díjon vásárolható SSL tanúsítványból 1 db ezen új csomagjainkban díjmentesen érhető el. Kevésbé jó hír, hogy valamelyest többe kerülnek a webtárhelyek. Azonban SSL tanúsítvánnyal együtt sokkal kedvezőbb lesz a weboldalak üzemeltetése. Mivel az SSL tanúsítvány már alapkövetelménynek számít weboldalak biztonságos üzemeltetése kapcsán, mi is amellett köteleztük el magunkat, hogy csak tanúsítvánnyal rendelkező honlapokkal szolgáljuk ügyfeleinket. Az új webtárhely csomagok mellé ajánljuk üzleti levelezés szolgáltatásunkat, melynek importálását természetesen elvégezzük, a szükséges beállításokban pedig maximálisan segítünk.

Gyakran ismételt kérdések

Van-e tennivalód? Nincs, automatikusan átkerülsz az új, megfelelő méretű csomagunkba.

Mi van, ha neked nem kell az SSL tanúsítvány? A Webstudioban fontosnak tartjuk mind az ügyfeleink, mind a weboldalakat látogatók biztonságát, biztonságérzetét. Ezért is szüntettük meg a nem-biztonságos webtárhely eléréseket és tettük alapértelmezetté az SSL használatot. Ha szeretnéd használni, jelezd felénk, díjmentesen átállítjuk weboldalad, egyéb esetben ez egy ki nem használt szolgáltatás.

Van más választásom a webtárhelyet illetően? Igen van, természetesen lehet máshol a webtárhelyed. A weboldal elköltöztetését bízd olyanra, aki ebben járatos. Egy akár több órás munkáról van szó, amennyiben sikerül olyan szervert találni, ami paramétereit tekintve megfelelő a weboldal kiszolgálására. (Ez régebbi weboldalak esetén különösen nehéz feladat, mert azok nem futnak el újabb szervereken, korábbi szervert találni pedig kihívás…) Ha máshova költözteted weboldalad biztosan nem tudunk garanciát, segítséget adni a továbbiakban, mert: Nem is biztos, hogy hozzáférünk (sőt nem szeretnénk, mert ez annak a felelőssége, aki oda feltelepíti.) Másik webtárhely szerveréhez rendszergazda szinten biztosan nem férünk hozzá, így minden eszköz nem áll rendelkezésünkre hibakeresésre, üzemeltetésre, ez pedig olyan korlátokat állíthat fel, ami miatt nem vállalhatunk felelősséget a továbbiakban.

Van más választásom a levelezést illetően? Igen van. Természetesen el lehet költöztetni a fiókokat. Egy szakemberre valószínűleg szükséged lesz, aki az új szolgáltatónál elkészíti a fiókokat, megcsinálja a régi fiókokkal való szinkronizációt és beállítja az új szolgáltató által megadott paramétereket a felhasználók számítógépein. Ez nem olyan egyszerű alapvetően, de ha van rendszergazda, aki járatos ebben, ő segíthet. Meggondolandó, hogy ez a munka mennyibe kerül, azzal szemben, hogy nagyon kedvező áron nyújtjuk a professzionális Business Mail szolgáltatásunkat és a fent felsorolt feladatok jelentős részét elvégezzük. A helyi számítógépek átállítása hárul csak rád vagy megbízott szakemberedre, de ebben is segítünk leírásokkal, valamint akár telefonban, akár távoli eléréssel.