Itt a nyár, avagy milyen is a jó automatikus email

2017. július 27.

Az automatikus üzenet azért jó megoldás, mert bár megtartjuk az elérhetőség látszatát, ugyanakkor tájékoztatást kap az ügyfél arról, hogy pontosan milyen időponttól várhatja az esetleges problémája, kérdése megoldását, illetve megválaszolását.

Július és augusztus hónapok a versenyszférában is leginkább a szabadságolásokról szólnak. Hogy ki, mikortól, meddig van „szabin”, és ki kit helyettesít. Ilyenkor van leginkább „szezonja” az automatikus e-maileknek, vagyis az out-of-office üzeneteknek.

Mivel az e-mailekre általában gyors reakciót várnak a partnerek, ezért kifejezetten sértő lehet, ha egy, akár több hétig is megválaszolatlanul hagyunk egyet. Viszont egy automatikus üzenet, pláne ha sikerül jó stílusban megfogalmazni, kiküszöböli az esetleges negatív benyomásokat. Elsődlegesen tájékoztatja az ügyfelet, emellett cégünk folyamatosan rendelkezésre állásának látszatát mutatja. Vagyis, ez nem csak látszat, hiszen fordítottunk időt az azonnali értesítésre.

Ha jelenlegi levelezőprogramodban nincs lehetőség automatikus üzenet beállítására, vagy úgy gondolod, vállalkozásodnak szüksége van megbízható és hatékony vállalati szintű kommunikációra, nézd meg 2021 üzleti levelező szolgáltatását!

Mire érdemes odafigyelni automatikus e-mail beállításakor?

A Feki Webstudio levelezési felületén az alábbi módon lehet az automatikus üzeneteket beállítani:

  1. Belépés az fwmail.hu levelezési rendszerbe az adott felhasználónévvel és jelszóval
  2. Beállítások / Automatikus válaszüzenet
  3. Az ’ aktív ’ szó melletti jelölőnégyzet bepipálása
  4. Tárgy mező kitöltése
  5. Az üzenet begépelése
  6. Mentés gombra kattintás
  7. Visszaérkezésünk után ne felejtsük el az ’ aktív ’ szó melletti jelölőnégyzetből kivenni a pipát és rákattintani a mentés gombra, így tudjuk az automatikus üzenetet kikapcsolni

Frissítés: levelezési rendszerünk azóta már megújult, de ez továbbra is jó támpontot adhat :)

Teljes verzió
Attila
Ügyvezető / CEO