Referenciák

Gyógyszer Webáruház

Megnézem a weboldalt!

A Gyógyszer Webáruház mögött egy három generációs családi vállalkozás áll, akik hosszú távú vízióval és szakmai tapasztalattal kívánták új alapokra helyezni a gyógyszer- és egészségügyi termékek online jelenlétét. A céljuk egy országos lefedettségű webshop létrehozása volt, amely nem csupán funkcióiban korszerű, de arculatában is egyértelműen megkülönböztethető a piacon. A webáruház nem kizárólag gyógyszerekre épül, hanem olyan minőségi termékek is elérhetők benne, amelyek hozzájárulnak a mindennapi egészségmegőrzéshez.

Az arculat, a logó és a webshop designja is a közös munkánk eredménye. Olyan vizuális világot alkottunk, amely letisztult és modern, miközben bizalmat és szakmaiságot közvetít. A logóban visszaköszönnek a gyógyszerészetre jellemző szimbólumok, ugyanakkor a design egészét átszövi a friss, világos színvilág és a lekerekített formák következetes használata, amely jól illeszkedik az egészségügyi szektor elvárásaihoz.

A webshop fejlesztésében kiemelt szerepet kapott a felhasználói élmény is. A rendszer kezeli a hibatűrő keresést, lehetőséget nyújt a tünetek szerinti termékkeresésére és azok között kapcsolódó ajánlásokat nyújt, miközben a háttérben egy, a patikai rendszerhez igazított egyedi adminisztrációs felület működik. A szigorú szabályozási környezetet figyelembe véve minden funkciót úgy alakítottunk ki, hogy az megfeleljen a gyógyszeripar sajátos elvárásainak is.

Az eredmény egy olyan reszponzív, korszerű és könnyen kezelhető webáruház lett, amely egy új szintre emeli a gyógyszerekhez és egészségügyi árucikkekhez való online hozzáférést, miközben a márkaépítésben is biztos alapot nyújt a jövőre nézve.

Mohos Máté képe

A fejlesztési folyamat elejétől a végéig jól strukturált volt – nem volt gyors, de nem is kellett annak lennie. Sőt, visszagondolva el sem tudom képzelni, mi lett volna, ha egy olyan céggel dolgozom, ahol három-négy hónap alatt kész lett volna minden. Szükség volt erre a bő egy évre, hogy minden tényleg összeálljon. A termékfeltöltés például két hónapot vett igénybe, mert bár az adatokat átvettük, sok esetben kézzel kellett kiegészíteni a leírásokat, vagy újra feltölteni a képeket, de rengeteg termékről van szó, szóval ez érthető.

A fejlesztési szakaszban Dorka volt a projektmenedzserem, és nagyon gördülékenyen működött a közös munka. Ha neki volt kérdése, igyekeztem gyorsan válaszolni, hogy ne álljon meg a munka, ő pedig mindig segítőkészen és gyorsan reagált, ha én fordultam hozzá. Rengeteg egyeztetésen vagyunk túl, és mindig megoldást találtunk minden helyzetre.

A design kész verziójára is élénken emlékszem – amikor megkaptam, őszintén mosolyogtam, mert tényleg azt éreztem: ez jó lett. Az elkészült webshop kezelhetősége szerintem nagyon jól sikerült, a célokat elértük, és a vásárlói visszajelzések is ezt igazolják. Sok idősebb vásárlónk van és ők is könnyen eligazodnak az oldalunkon. Természetesen mindig van mit fejleszteni, például a checkout folyamaton még szeretnénk csiszolni, de ez már folyamatban van.

A webshop beindítása óta érezhetően megnőtt a forgalmunk – olyan vásárlók is betérnek hozzánk személyesen, akik eddig nem is tudtak rólunk, de a webshopon keresztül felfedeztek minket. És ma már nemcsak a II. kerület környékén értékesítünk, hanem az egész országban – ez nagyon jó érzés. A legjobb visszajelzések viszont azok, amikor egy-egy vásárló megköszöni a gyorsaságot, a terméket – vagy éppen az apró ajándékot, amit a csomagjába tettünk.

Ajánlanám-e az fws-t másoknak? Már ajánlottam is – nemcsak webshophoz, hanem bármilyen weboldalhoz is.

Mohos Máté,
Bimbó 1 Patika Kft.