Megoldásaink
Kidolgozott koncepció nélkül minőségi webshopot készíteni olyan, mint tervrajz nélkül házat építeni.
Lehetetlen.
Mostani webshopod korlátozza a céged fejlődését, és már nem tudja tartani a konkurenciával a lépést
A sablon webshop megoldások gátolják a cég növekedését és nem tükrözik a cég által képviselt minőséget
A webshop nem támogatja a stratégiai célokat, nem hoz elegendő vásárlót
A webáruház gyengén konvertál, alacsony százalékban válnak az érdeklődők vásárlóvá, és ezekről nincsen pontos információd
Egy webshop fejlesztése komplex feladat, ezért a részletes
tervezés kihagyhatatlan lépés.
Nem csak azt kell tudnod, milyen termékeket fogsz értékesíteni és milyen design szeretnél
látni. A tökéletes működéshez olyan rendszert kell készítened, ami kiszolgálja a vásárlók igényeit,
összhangban van a cég működésével és a marketing stratégiával, eredményesen hirdethető, megfelel a
törvényi előírásoknak és profitot termel a számodra.
Képzeld el, hogy a fentiek ismerete nélkül elkezded a webáruházad építését, majd hónapokkal a fejlesztés megkezdése után azt látod, hogy az oldal egyáltalán nem úgy működik, mint ahogyan vártad.
Ha túl későn derül ki, hogy a webshopod a célközönséged számára használhatatlan, esetleg a vállalati célokkal sincs összhangban, utólag már sokkal költségesebb és időigényesebb kijavítani a hibákat. Az is előfordulhat, hogy teljesen az elejéről kell kezdeni a munkát, és az addig befektetett idő, pénz és energia mehet a kukába. Igazi rémálom, ami egy alapos tervezéssel elkerülhető lett volna.
Az egyedi webshop tervezés célja, hogy webáruházad minden elemét és folyamatát kidolgozzuk a gördülékeny és átlátható fejlesztés érdekében. Nem szükséges, hogy a saját szakterületed mellett átfogóan ismerd a webes jelenlét minden oldalát. Szakértőként melletted állunk és segítünk megtervezni az online jelenléted minden pillérét. Ehhez egy személyre szabott forgatókönyvön vezetünk végig, ahol minden kérdésre megkeressük a tökéletes választ.
Webáruházad tervezésekor több szempontot is figyelembe kell vennünk, amiknek összehangolása nem könnyű feladat. Tervező tanácsadásunk során az alábbi témakörök kidolgozásával érjük el az ideális webshopot az üzleti céljaid eléréséhez.
Az első és legfontosabb lépés az üzleti törekvések tisztázása. A jól működő és eredményes webshop kialakításához ismerni kell a célközönséget, konkurenciát, és a vállalkozás üzleti céljait. Ezek együttesen határozzák meg, milyen menüszerkezetre, tartalomra, funkciókra, kommunikációra és megjelenésre lesz szükség.
Korábban elegendő volt egy jó főoldal a hatékony online jelenléthez, ez mára teljesen megváltozott. A Google minden aloldalt önálló landoló oldalként kezel, aminek egyedi célja és közönsége van. Ennek ismeretében épül fel a hatékony menüszerkezet, és a logikus oldal struktúra, ami segíti a honlapra érkezőket megtalálni a számukra releváns információkat.
3 online vásárlóból 2 nem fejezi be a rendelési folyamatot, mert nem talál megfelelő mennyiségű információt a kívánt termékről. Valójában ezek az adatlapok adják el a termékedet. Ezért fektetünk nagy hangsúlyt arra, hogy megtervezzük, milyen adatok szerepeljenek a termékoldalakon és milyen elrendezésben jelenjenek meg. (Figyelembe véve az UI, UX, és SEO elveit.)
Legyen szó ERP, CRM, számlázó program vagy kártyás fizetési megoldásról, megvizsgáljuk a lehetséges szoftver integrációkat, és szakmai javaslatot teszünk, melyekre van valóban szükséged. Ha van már olyan rendszered a fentiek közül, ami bevált, akkor kidolgozzuk ezek integrálását az új webshopba, legyen az bérelhető vagy egyedi megoldás.
Rögzítjük a fizetési módokat, a pénznemeket, a preferált bankkártyás fizetési szolgáltatót, és a számlázási rendszerrel való összekötést. Megvizsgáljuk, milyen árazási stratégiáknak kell az oldalnak megfelelni, milyen árréseket, akciókat, egyéb funkciókat fogsz használni. Megtervezzük, hogyan fogod tudni egyedül is feltölteni a termékeket és kezelni az árakat.
Egy professzionális cég rendelkezik egy - a vállalat színvonalát tükröző és a célcsoportnak megfelelő - logóval és arculati elemekkel, ami meghatározza az oldal megjelenését is. A tervezés során megvizsgáljuk a piaci trendeket és a leendő vásárlók igényeit, majd javaslatot teszünk a webdesign stílusára, hogy az innovatív és piacvezető legyen.
Olyan szöveget írni, ami megfelel a keresőoptimalizálási elveknek, elegendő információt nyújt és a célközönség számára is élvezhető olvasmány, egyáltalán nem könnyű. Ehhez ismerni kell a releváns kulcsszavakat, amik a potenciális vásárlók értenek és ami a legfontosabb, használnak is. Hiába helyes megnevezés például a burgonya, ha a vásárlók túlnyomó többsége krumpliként keres rá a Google-ben.
A vizuális tartalmak (képek és videók) a legmeghatározóbb elemei a webshop arculatának. Hiába tökéletes a logó és a színválasztás, ha a képek teljesen elütnek a tervezett designtól, vagy ami még rosszabb: gyenge minőségűek. Éppen ezért a tanácsadás során felvázoljuk, hol, milyen minőségű, stílusú és témájú képi vagy videós tartalomra lesz szükség a webáruházban.
Megbeszéljük, hogyan lehet ösztönözni a vásárlást, hogyan tudod növelni a kosárértéket, és csökkenteni a kosárelhagyás mértékét. Legyen szó keresztértékesítésről, kuponokról, hírlevél feliratkozásról vagy hűségprogramról, megkeressük a számodra optimális stratégiákat és funkciókat.
Webshopod önmagában csak egy üres áruház, amit meg kell töltened potenciális vásárlókkal. Ehhez kidolgozott marketing stratégiára, aktív online jelenlétre és hirdetésekre is szükséged lesz. A tervezés során javaslatokat kapsz arra, hogyan tudnád az online marketing csatornákon erősíteni vállalatod, és kidolgozzuk, hogyan kapcsold össze ezekkel a webáruházad.
A jogi követelmények, mint az általános szerződési feltételek, GDPR kompatibilis adatkezelési tájékoztató, impresszum, illetve a szállítási, fizetési és elállási feltételek feltüntetése nem csupán formális elvárások. Hiányuk bizalmatlanná teszi a vásárlót és súlyos bírságokat vonnak maguk után. Éppen ezért nagy hangsúlyt fektetünk jogi elemek témakörére.
Ügyfeleink 70%-a szerzett már rossz tapasztalatot korábbi fejlesztőivel, mert a
webáruház felépítése, hosszú távú működése nem volt megtervezve.
Egy jól működő webshop készítéséhez a részletes specifikációk és előkészületek olyanok,
mint az alaprajz az építkezéseken. Ha csak annyit tudna a kiviteleződ, hogy kell
egy piros tetős családi ház sárga ablakkal, képes lenne felépíteni álmaid otthonát? Biztosan
nem, hiszen nem tudná, mekkora legyen, milyen helyiségekre ossza és hogyan, hol legyenek az
ablakok és ajtók.
Valójában árajánlatot sem tudna adni, amíg nem látta a tervrajzokat.
Éppen ezért hoztuk létre tervezői tanácsadás szolgáltatásunkat, hogy segítsünk elkészíteni
webshopod építési tervét.
Te szakértő vagy a saját iparágadban, és pontosan tudod, mire van szüksége a vállalkozásodnak ahhoz, hogy sikerrel működjön. Ahhoz azonban, hogy a webshopod hozzájáruljon a sikerhez, szükséged van olyan szakértőkre, akik mélyrehatóan értik a digitális világ és a webáruházak működését.
Mi, több, mint 900 sikeres weboldal és webshop megvalósításának tapasztalatával, pontosan tudjuk, hogyan kell előkészíteni és felépíteni egy tökéletesen működő webáruházat.
Válassz minket, és tedd sikeressé digitális jelenlétedet ugyanazzal a szakértelemmel, amit a saját szakmádban is képviselsz. Tervezzük meg együtt webshopodat, hogy a fejlesztés gördülékeny és kiszámítható lehessen!
A webáruházad megvalósítási tervének elkészítése során szoros együttműködésben dolgozunk veled, hogy minden részlet tökéletesen megfeleljen a piaci és saját elvárasoknak. Szakértőink támogatásával biztosítjuk, hogy minden elem és funkció professzionális és jól átgondolt legyen. A folyamat végén egy átlátható, részletes dokumentációt kapsz, amely tartalmazza a megvalósításhoz szükséges összes információt és lépést.
Miután kitöltötted az oldal alján található űrlapot, kolléganőnk felveszi veled a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessen az első díjmentes konzultációra. Fertőszentmiklósi vagy győri irodánkban személyesen, vagy online videós megbeszélésen keresztül felmérjük, miben és hogyan tudunk neked segíteni. Ezt követően egy személyre szabott árajánlatot készítünk a tervezésre.
Tanácsadóink, Peti és Dávid, a csapatunk legtapasztaltabb tagjai, akik együtt összesen 20 évnyi webfejlesztési és marketing szaktudással rendelkeznek. Az első, nyitó megbeszélésen velük fogsz találkozni, ahol részletesen átbeszélitek, mi a célod, mik az elképzeléseid, víziód, majd egyeztetitek a fent leírtak alapján a tervezés várható forgatókönyvét és a találkozók időpontjait.
A hatékony tervezéshez hetente egy alkalommal, maximum 1,5 órás egyeztetésekre van szükség. Ez még nem vesz el túl sok időt a mindennapjaidból, de mégis dedikáltan erre tudsz fókuszálni. A tervezés során agilis módszertant alkalmazzuk, így csak akkor lépünk a következő témakörre, ha minden kérdésre ideális megoldást választottunk.
A tervezés során tanácsadóink munkáját szakértő csapatunk is támogatja. A sikeres webshop megtervezésében a releváns szakterületeknél fejlesztőink, marketing szakembereink és grafikusunk is közreműködik.
A tanácsadás végén egy prezentáció keretében összefoglaljuk, hogyan épül fel a vállalatod igényeihez és elvárásaihoz egyedileg fejlesztett webáruház. Emellett átadunk egy részletes specifikációt, amiben leírjuk a megvalósítás menetét, funkcióit, időbeni ütemezését. Ezt követően javaslatot teszünk, hogy a megtervezett rendszer mennyi idő alatt és milyen költségvetésből valósítható meg.
Felméri a webáruházadhoz szükséges erőforrásokat
Időt és pénzt spórol neked a kivitelezésben
Segít kidolgozni minden működési folyamatot és megtalálni a megfelelő szoftvereket
Javaslatokat nyújt az ideális webdesignra és technikai megoldásokra, valamint az online marketing és SEO stratégiák kialakítására
Személyre szabott dokumentációt kapsz, hogyan valósítsd meg a terveket. Ez alapján pontos árajánlatot tudsz kérni a webshopod kivitelezésére
Mit tartalmaz pontosan az Egyedi webshop tervezés és tanácsadás?
A webshop projekt tervezése során előkészítjük a webáruházad teljes megvalósítási
tervét, amiről egy részletes dokumentációt is készítünk neked. Ez alapján pontosan
meghatározható, milyen erőforrásokra van szükség a kivitelezéshez.
Hogyan zajlik egy tipikus tervezés?
A tervezés legelső megbeszélésén rögzítjük a tematikát és a találkozók
időpontjait. Ezek általában 1,5 órás megbeszéléseket jelentenek, minimum
heti egy alkalommal, ahol minden fent említett témakört kidolgozunk.
A tervezés során agilis módszertant alkalmazzuk, így csak akkor lépünk
a következő témakörre, ha minden kérdésre egyértelmű választ rögzítettünk.
Mire kell készülnöm?
A tervezés során fontos, hogy aktívan részt vegyél. Az egyes
témaköröknél merülhetnek fel olyan kérdések, ahol szükséged lesz
az adott területen dolgozó kollégák bevonására. Így biztosítható
a tökéletes végeredmény.
Kik a tervezés során a szakértők?
Milyen tapasztalattal rendelkeznek?
A tanácsadás során webfejlesztési tanácsadóinkkal, Dáviddal és
Petivel fogsz találkozni, akik már több száz weboldal elkészítésében
vettek részt. Ők a csapatunk legtapasztaltabb tagjai, akik együtt
összesen 20 évnyi webfejlesztési és marketing tapasztalattal rendelkeznek.
Mennyibe kerül az Egyedi webshop tervezés és tanácsadás?
A kapcsolatfelvétel után kolléganőnk időpontot egyeztet veled
egy előzetes találkozóra, ahol felmérjük, mire van szükséged.
Ez alapján készítünk számodra egyedi ajánlatot a tervezésre.
Hogyan tudok jelentkezni a tervezésre?
Az oldalon található űrlapon keresztül tudsz jelentkezni a tanácsadásra.
Jelentkezés után felvesszük veled a kapcsolatot!
Online vagy személyesen zajlanak a megbeszélések?
Van-e lehetőség választani a kettő között?
Lehetőséged van választani, hogy online vagy személyesen fertőszentmiklósi vagy győri
irodánkban szeretnél konzultálni velünk.
Mi a teendő, ha újra kell ütemezni vagy le kell mondani egy találkozót?
Van lehetőség újraütemezni a megbeszéléseket, ez viszont
jelentős csúszást eredményezhet a tervezett határidőkben.
Milyen eredményeket várhatok a tervezés után?
A záró prezentáció után elküldjük neked a webáruházad kidolgozott
tervét, ami alapján pontosan meghatározható a kivitelezés költsége
és várható ideje. Segítségével a fejlesztés gördülékeny és kiszámítható
folyamattá válik, ahol pontosan tudható, milyen webshopot fogsz kapni.
Kapok írásos összefoglalót vagy tervet a tervezés után?
Igen, készítünk a számodra egy részletes dokumentációt, amit a
záró prezentáció után át is adunk neked. Ebben mindent összefoglalunk,
amit a tervezés során megbeszéltünk.
Mit kell tennem a tervezés után, ha további szolgáltatásokat szeretnék igénybe venni?
Természetesen a megvalósításban is számíthatsz segítségünkre, csak keresd fel ügyfélszolgálatunkat!
Van-e referencia vagy ügyféltapasztalat, amit megtekinthetek?
Referenciáinkat itt találod: Referenciák
Hogyan biztosítják az ügyfelek adatvédelmét és biztonságát a folyamat során?
Ügyfeleink adatait minden esetben bizalmasan kezeljük.
Erről részletesebben az adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz.
Adatkezelési tájékoztató
Töltsd ki az űrlapot és kérd visszahívásunkat!
Kolléganőnk 1 munkanapon belül garantáltan felveszi veled a kapcsolatot
az első díjmentes konzultáció időpontjának egyeztetése érdekében.
Személyesen fertőszentmiklósi vagy győri irodánkban vagy online felmérjük, hogyan
segíthetünk, majd személyre szabott árajánlatot készítünk a tervezésre.