Online marketing konzultáció

Láss tisztán az online világban és érd el a célközönségedet!

Facebook, Instagram, LinkedIn vagy TikTok?
Melyik platformra koncentrálj?

Te is tépelődtél már azon, hogy a rengeteg népszerű online felület közül, neked melyikkel lenne érdemes foglalkozni?

Erre nincs általános válasz, hiszen ez teljesen az ügyfeleidtől és a marketing stratégiádtól függ. Teljesen felesleges a TikTok-ra koncentrálnod, ha tudod, hogy az ügyfeleid nagy része más platformon van jelen, vagy egyszerűen nem fér bele a cég imázsába. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem fontos jelen lenned a közösségi médiában, sőt! Átgondolt marketing stratégiával és tervezéssel több felületen is jelen tudsz lenni, anélkül, hogy minden idődet a tartalmak készítésre fordítanád vagy megalkudnál a minőségen

Ne engedd, hogy vállalkozásod eltűnjön az online térben! Ismerd meg közönségedet és építsd ki egyedi marketing stratégiádat! Szakértőink személyre szabott megoldásokat javasolnak, hogyan növelheted láthatóságodat és eladásaidat. Emelkedj ki a versenytársak közül, és használd ki az online kommunikáció előnyeit!

Neked való a konzultáció, ha...
  • Vállalkozásod még nincs jelen az online térben, de kihasználnád az internet nyújtotta ügyfélszerzési lehetőségeket

  • Kommunikálsz a közösségi médiában, de nincs kidolgozott stratégiád, ad hoc módon posztolsz

  • Aktív vagy a social media platformokon, de nem jönnek a várt eredmények

  • Kipróbálnál egy új felületet, viszont nem vagy biztos benne, hogy valóban hasznos lenne a céged számára

  • Versenyelőnyre szeretnél szert tenni a konkurenciáddal szemben

Te szakértő vagy a saját iparágadban, és pontosan tudod, mire van szüksége a vállalkozásodnak ahhoz, hogy sikerrel működjön. Ahhoz azonban, hogy a honlapod hozzájáruljon a sikerhez, szükséged van olyan szakértőkre, akik mélyrehatóan értik a digitális világ és az online marketing működését.

Bármilyen üzleti profilod is legyen, mi szívesen segítünk, és minden eddigi tapasztalatunkat felhasználjuk annak érdekében, hogy megtaláljuk a számodra legjobb megoldást. Akár az online lehetőségek megismerése, akár teljes stratégia kialakítása a célod, bátran fordulhatsz hozzánk. A közös megbeszélés után rendelkezni fogsz egy olyan tervvel, amivel garantáltan növelni tudod weboldalad, webshopod forgalmát és eredményeit.

A konzultáció menete

Mire számíthatsz?

Először is megismerünk. Jelentkezésed után maximum 2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Előzetesen küldünk neked egy személyre szabott kérdőívet, ami alapján mi már felkészülten és kész javaslatokkal érkezünk a megbeszélésre.

  • Célok és célközönségek
    Az első és legfontosabb lépés az üzleti törekvések tisztázása. A jól működő és eredményes marketing stratégia kialakításához ismerni kell a célközönséget, konkurenciát, és a vállalkozás üzleti céljait. Ezek együttesen határozzák meg, milyen platformokra, mérési pontokra, weboldal funkciókra és egyéb eszközökre lesz szükséged.
  • Jelenlegi online jelenléted
    Ami működik, azt nem kell megjavítani. Célunk, hogy olyan stratégiát alakítsunk ki, ami hosszú távon növeli az eredményeket. Ha valami bevált, azt megtartjuk és elemezzük, mitől sikeres. Felmérjük, milyen online marketing csatornákat használsz, ezek mennyire hatékonyak és miért. Illetve megvizsgáljuk, ezek hogyan hozhatnának nagyobb elérést és több ügyfelet.
  • Közösségi média platformok
    Közösen számba vesszük a social media felületeket, és kiválasztjuk a számodra legmegfelelőbbeket. Figyelembe vesszük a trendeket, a célcsoportodat és a céged működését, imázsát is. Olyan platformokat választunk, amiket potenciális ügyfeleid előnyben részesítenek és csak annyit, amennyit a jelenlegi kapacitásoddal aktívan kezelni tudsz.
  • Tartalom stratégia
    A folyamatos online jelenlét titka az átgondolt stratégia. Fontos, hogy tudd, mit, mikor és miért osztasz meg. Ezáltal a tartalmak gyártása tervezhető, sőt, a bejegyzéseket akár tömbösítve is elkészítheted és előre időzítheted a megosztásukat. Ez segít abban, hogy folyamatosan jelen legyél az online térben, és ne kelljen azon aggódnod, miről kommunikálj legközelebb.
  • Arculati és design elemek
    Egy professzionális cég rendelkezik egy - a vállalat színvonalát tükröző és a célcsoportnak megfelelő - logóval és arculati elemekkel, ami meghatározza az online megjelenésedet is. A tervezés során megvizsgáljuk a piaci trendeket és a célcsoport igényeit, majd javaslatot teszünk a webdesign és a social posztok stílusára, hogy az innovatív és piacvezető legyen.
  • Minőségi képek és videók
    A vizuális tartalmak (képek és videók) a legmeghatározóbb elemei a céged arculatának. Hiába tökéletes a logó és a színválasztás, ha a képek teljesen elütnek a tervezett designtól, vagy ami még rosszabb: gyenge minőségűek. Éppen ezért a konzultáció során felvázoljuk, hol, milyen minőségű, stílusú és témájú képi vagy videós tartalomra lesz szükséged.
  • SEO és szövegírás
    Olyan szöveget írni, ami megfelel a keresőoptimalizálási elveknek (SEO), elegendő információt nyújt és a célközönség számára is élvezhető olvasmány, egyáltalán nem könnyű. Ehhez ismerni kell a releváns kulcsszavakat, amiket a potenciális ügyfelek értenek és ami a legfontosabb, használnak is. Hiába helyes megnevezés például a burgonya, ha a vásárlók túlnyomó többsége krumpliként keres rá a Google-ben.
  • Mérések és statisztikák
    Mérhető adatok nélkül lehetetlen megmondani, mi működik és min kell változtatni. A konzultáció során kitérünk rá, milyen adatokra és mérési pontokra van szükség ahhoz, hogy a marketing stratégiád elemezhetővé és értékelhetővé váljon. Ehhez először megnézzük korábbi mérési technikáidat, és a látottak alapján összeállítjuk a számodra ideális megoldást.
Szakértői segítség a vállalkozásodnak

Nem kell mindent egyedül megoldanod!

Több, mint 15 éves tapasztalatunk során mi is láthattuk, hogy az online világgal bizony nem egyszerű feladat lépést tartani, és folyamatos naprakészségre van szükség. Azt is tudjuk, hogy neked vezetőként, döntéshozóként nem az az elsődleges, hogy napi szinten informálódj a legújabb hirdetési, keresőoptimalizálási trendekről.

Ez teljesen érthető. Ahogy egy fodrász nem fog felgyógyítani a bokasérülésed után, úgy egy gyógytornász sem fogja tudni tökéletesen levágni a hajad. Mindenki a hivatásában a legjobb.

Te foglalkozz nyugodtan cégeddel, azzal, amiben igazán otthon érzed magad, online marketingstratégiád kialakítását pedig bízd csak ránk!

Célunk az, hogy a konzultáció után konkrét tervekkel a kezedben lépj ki az ajtón. A megbeszélést követően e-mailben is elküldjük számodra a dokumentumot, amiben minden fontos információt megtalálsz, ami a megbeszélésen elhangzott. Neked nem kell jegyzeteléssel foglalkoznod, teljes figyelmedet az elhangzottakra és az ötletelésre fordíthatod.

Hagyd magad mögött a bizonytalanságot, lásd tisztán online lehetőségeidet!

Konzultáció szakértőinkkel

Online marketing konzultáció

Mit nyújt a konzultáció?
  • Elemzi a jelenlegi online kommunikációdat és a célpiacodat

  • Definiálja kiemelt előnyeidet, és azt, hogy hogyan tudsz kitűnni a versenytársak közül

  • Megvizsgálja a SEO beállításokat és javaslatot tesz az ideális mérési stratégia kialakítására

  • Rávilágít, mivel kell először foglalkoznod, hol vannak hiányosságok, hibák, mely kérdésekben kell a leghamarabb döntést hoznod

  • Javaslatot tesz a cég számára ideális platformokra és a hozzájuk tartozó tartalom stratégia kialakítására

  • Személyre szabott dokumentációt kapsz az elhangzottakról és teendőkről

Az online marketing konzultáció díja:

300.000 Ft + ÁFA

Online marketing konzultáció

Amire még kíváncsi lehetsz

Mit tartalmaz pontosan az online marketing konzultáció?

A tanácsadás személyre szabott elemzést nyújt jelenlegi online kommunikációdról és célcsoportodról, amiről egy részletes dokumentációt is készítünk neked.

Hogyan zajlik az online marketing konzultáció?

A konzultációt megelőzően küldünk neked egy kérdőívet, aminek segítségével tájékozódni tudunk a vállalkozásodról, és fel tudunk készülni a tanácsadásra. Ezt követően elküldjük neked a szabad időpontokat, amiből kiválaszthatod a számodra megfelelőt. A tanácsadáson mindent részletesen átbeszélünk, majd erről készítünk neked egy összefoglaló dokumentációt.

Kik az online marketing konzultáció során a szakértők? Milyen tapasztalattal és képzettséggel rendelkeznek?

Az audit során Dorisszal (marketing tanácsadónkkal) és Petivel (webfejlesztési tanácsadó) fogsz találkozni, akik már több száz weboldal elkészítésében vettek részt. A kérdőív alapján megvizsgáljuk vállalkozásod piaci helyzetét, konkurenseidet és a célcsoportod számára ideális megoldásokat.

Mennyibe kerül az online marketing konzultáció?

A konzultáció díja 300.000 Ft + Áfa.

Hogyan tudok jelentkezni az online marketing tanácsadásra?

Az oldalon található űrlapon keresztül tudsz jelentkezni a konzultációra. Jelentkezés után felvesszük veled a kapcsolatot!

Online vagy személyes a tanácsadás? Van-e lehetőség választani a kettő között?

Lehetőséged van választani, hogy online vagy személyesen fertőszentmiklósi vagy győri irodánkban szeretnél konzultálni velünk.

Mi a teendő, ha újra kell ütemezni vagy le kell mondani a konzultációt?

Az első alkalommal 3 időpont közül választhatsz. Ha ezen nem tudsz részt venni, kérünk, legalább 24 órával előbb jelezd felénk! Ekkor tudunk még 3 új időpontot küldeni a számodra.

Milyen eredményeket várhatok az online marketing konzultáció után?

A tanácsadás során részletesen megvizsgáljuk weboldalad/webshopod és a jelenlegi online marketing stratégiádat, majd összegezzük, mi működik jól és min érdemes változtatni. Ezeket az észrevételeket és javaslatokat rangsorolva kapod kézhez, mit szükséges azonnal javítani és mit érdemes fontolóra venni.

Kapok írásos összefoglalót vagy tervet a konzultáció után?

Igen, készítünk a számodra egy részletes dokumentációt, ami tartalmazza a konzultáción elhangzottakat.

Mit kell tennem a tanácsadás után, ha további szolgáltatásokat szeretnék igénybe venni?

Természetesen a megvalósításban is számíthatsz segítségünkre, csak keresd fel ügyfélszolgálatunkat!

Van referencia vagy ügyféltapasztalat, amit megtekinthetek?

Referenciáinkat itt találod: Referenciák

Hogyan biztosítjátok az ügyfelek adatvédelmét és biztonságát a folyamat során?

Ügyfeleink adatait minden esetben bizalmasan kezeljük. Erről részletesebben az adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz. Adatkezelési tájékoztató

Online marketing konzultáció

Tedd meg az első lépést céljaid felé!

Töltsd ki az űrlapot és kérj időpontot!
Kollégánk 1 munkanapon belül garantáltan válaszol
és egyeztetni fog veled a további teendőkről.

Kapcsolat
Az oldal spamvédelmét a reCAPTCHA látja el, és a Google Adatkezelési Tájékoztatója és Használati Feltételei érvényesek.