Te is tépelődtél már azon, hogy a rengeteg népszerű online felület közül, neked melyikkel lenne érdemes foglalkozni?
Erre nincs általános válasz, hiszen ez teljesen az ügyfeleidtől és a marketing stratégiádtól függ. Teljesen felesleges a TikTok-ra koncentrálnod, ha tudod, hogy az ügyfeleid nagy része más platformon van jelen, vagy egyszerűen nem fér bele a cég imázsába. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem fontos jelen lenned a közösségi médiában, sőt! Átgondolt marketing stratégiával és tervezéssel több felületen is jelen tudsz lenni, anélkül, hogy minden idődet a tartalmak készítésre fordítanád vagy megalkudnál a minőségen
Ne engedd, hogy vállalkozásod eltűnjön az online térben! Ismerd meg közönségedet és építsd ki egyedi marketing stratégiádat! Szakértőink személyre szabott megoldásokat javasolnak, hogyan növelheted láthatóságodat és eladásaidat. Emelkedj ki a versenytársak közül, és használd ki az online kommunikáció előnyeit!
Vállalkozásod még nincs jelen az online térben, de kihasználnád az internet nyújtotta ügyfélszerzési lehetőségeket
Kommunikálsz a közösségi médiában, de nincs kidolgozott stratégiád, ad hoc módon posztolsz
Aktív vagy a social media platformokon, de nem jönnek a várt eredmények
Kipróbálnál egy új felületet, viszont nem vagy biztos benne, hogy valóban hasznos lenne a céged számára
Versenyelőnyre szeretnél szert tenni a konkurenciáddal szemben
Te szakértő vagy a saját iparágadban, és pontosan tudod, mire van szüksége a vállalkozásodnak ahhoz, hogy sikerrel működjön. Ahhoz azonban, hogy a honlapod hozzájáruljon a sikerhez, szükséged van olyan szakértőkre, akik mélyrehatóan értik a digitális világ és az online marketing működését.
Bármilyen üzleti profilod is legyen, mi szívesen segítünk, és minden eddigi tapasztalatunkat felhasználjuk annak érdekében, hogy megtaláljuk a számodra legjobb megoldást. Akár az online lehetőségek megismerése, akár teljes stratégia kialakítása a célod, bátran fordulhatsz hozzánk. A közös megbeszélés után rendelkezni fogsz egy olyan tervvel, amivel garantáltan növelni tudod weboldalad, webshopod forgalmát és eredményeit.
Először is megismerünk. Jelentkezésed után maximum 2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Előzetesen küldünk neked egy személyre szabott kérdőívet, ami alapján mi már felkészülten és kész javaslatokkal érkezünk a megbeszélésre.
Az első és legfontosabb lépés az üzleti törekvések tisztázása. A jól működő és eredményes marketing stratégia kialakításához ismerni kell a célközönséget, konkurenciát, és a vállalkozás üzleti céljait. Ezek együttesen határozzák meg, milyen platformokra, mérési pontokra, weboldal funkciókra és egyéb eszközökre lesz szükséged.
Ami működik, azt nem kell megjavítani. Célunk, hogy olyan stratégiát alakítsunk ki, ami hosszú távon növeli az eredményeket. Ha valami bevált, azt megtartjuk és elemezzük, mitől sikeres. Felmérjük, milyen online marketing csatornákat használsz, ezek mennyire hatékonyak és miért. Illetve megvizsgáljuk, ezek hogyan hozhatnának nagyobb elérést és több ügyfelet.
Közösen számba vesszük a social media felületeket, és kiválasztjuk a számodra legmegfelelőbbeket. Figyelembe vesszük a trendeket, a célcsoportodat és a céged működését, imázsát is. Olyan platformokat választunk, amiket potenciális ügyfeleid előnyben részesítenek és csak annyit, amennyit a jelenlegi kapacitásoddal aktívan kezelni tudsz.
A folyamatos online jelenlét titka az átgondolt stratégia. Fontos, hogy tudd, mit, mikor és miért osztasz meg. Ezáltal a tartalmak gyártása tervezhető, sőt, a bejegyzéseket akár tömbösítve is elkészítheted és előre időzítheted a megosztásukat. Ez segít abban, hogy folyamatosan jelen legyél az online térben, és ne kelljen azon aggódnod, miről kommunikálj legközelebb.
Egy professzionális cég rendelkezik egy - a vállalat színvonalát tükröző és a célcsoportnak megfelelő - logóval és arculati elemekkel, ami meghatározza az online megjelenésedet is. A tervezés során megvizsgáljuk a piaci trendeket és a célcsoport igényeit, majd javaslatot teszünk a webdesign és a social posztok stílusára, hogy az innovatív és piacvezető legyen.
A vizuális tartalmak (képek és videók) a legmeghatározóbb elemei a céged arculatának. Hiába tökéletes a logó és a színválasztás, ha a képek teljesen elütnek a tervezett designtól, vagy ami még rosszabb: gyenge minőségűek. Éppen ezért a konzultáció során felvázoljuk, hol, milyen minőségű, stílusú és témájú képi vagy videós tartalomra lesz szükséged.
Olyan szöveget írni, ami megfelel a keresőoptimalizálási elveknek (SEO), elegendő információt nyújt és a célközönség számára is élvezhető olvasmány, egyáltalán nem könnyű. Ehhez ismerni kell a releváns kulcsszavakat, amiket a potenciális ügyfelek értenek és ami a legfontosabb, használnak is. Hiába helyes megnevezés például a burgonya, ha a vásárlók túlnyomó többsége krumpliként keres rá a Google-ben.
Mérhető adatok nélkül lehetetlen megmondani, mi működik és min kell változtatni. A konzultáció során kitérünk rá, milyen adatokra és mérési pontokra van szükség ahhoz, hogy a marketing stratégiád elemezhetővé és értékelhetővé váljon. Ehhez először megnézzük korábbi mérési technikáidat, és a látottak alapján összeállítjuk a számodra ideális megoldást.
Több, mint 15 éves tapasztalatunk során mi is láthattuk, hogy az online világgal bizony nem egyszerű feladat lépést tartani, és folyamatos naprakészségre van szükség. Azt is tudjuk, hogy neked vezetőként, döntéshozóként nem az az elsődleges, hogy napi szinten informálódj a legújabb hirdetési, keresőoptimalizálási trendekről.
Ez teljesen érthető. Ahogy egy fodrász nem fog felgyógyítani a bokasérülésed után, úgy egy gyógytornász sem fogja tudni tökéletesen levágni a hajad. Mindenki a hivatásában a legjobb.
Te foglalkozz nyugodtan cégeddel, azzal, amiben igazán otthon érzed magad, online marketingstratégiád kialakítását pedig bízd csak ránk!
Célunk az, hogy a konzultáció után konkrét tervekkel a kezedben lépj ki az ajtón. A megbeszélést követően e-mailben is elküldjük számodra a dokumentumot, amiben minden fontos információt megtalálsz, ami a megbeszélésen elhangzott. Neked nem kell jegyzeteléssel foglalkoznod, teljes figyelmedet az elhangzottakra és az ötletelésre fordíthatod.
Hagyd magad mögött a bizonytalanságot, lásd tisztán online lehetőségeidet!
Elemzi a jelenlegi online kommunikációdat és a célpiacodat
Definiálja kiemelt előnyeidet, és azt, hogy hogyan tudsz kitűnni a versenytársak közül
Megvizsgálja a SEO beállításokat és javaslatot tesz az ideális mérési stratégia kialakítására
Rávilágít, mivel kell először foglalkoznod, hol vannak hiányosságok, hibák, mely kérdésekben kell a leghamarabb döntést hoznod
Javaslatot tesz a cég számára ideális platformokra és a hozzájuk tartozó tartalom stratégia kialakítására
Személyre szabott dokumentációt kapsz az elhangzottakról és teendőkről
Mit tartalmaz pontosan a tanácsadás?
A tanácsadás személyre szabott elemzést nyújt jelenlegi online kommunikációdról és célcsoportodról,
amiről egy részletes dokumentációt is készítünk neked.
Hogyan zajlik egy marketing tanácsadás?
A tanácsadás megelőzően küldünk neked egy kérdőívet, aminek segítségével tájékozódni tudunk a
vállalkozásodról, és fel tudunk készülni a tanácsadásra. Ezt követően elküldjük neked a szabad
időpontokat, amiből kiválaszthatod a számodra megfelelőt. A tanácsadáson mindent részletesen átbeszélünk,
majd erről készítünk neked egy összefoglaló dokumentációt.
Kik a tanácsadás során a szakértők?
Milyen tapasztalattal és képzettséggel rendelkeznek?
Az audit során Dáviddal (webfejlesztési tanácsadónkkal) fogsz találkozni, aki már
több száz weboldal elkészítésében vett részt. Az oldal technikai elemzését marketing
szakembereink végzik, a technológiai kivitelezésben pedig fejlesztőink adnak tanácsot.
Mennyibe kerül az online marketing konzultáció?
A tanácsadás díja 200.000 Ft + Áfa.
Hogyan tudok jelentkezni az auditálásra?
Az oldalon található űrlapon keresztül tudsz jelentkezni a auditálásra.
Jelentkezés után felvesszük veled a kapcsolatot!
Online vagy személyes a tanácsadás?
Van-e lehetőség választani a kettő között?
Lehetőséged van választani, hogy online vagy személyesen fertőszentmiklósi vagy győri
irodánkban szeretnél konzultálni velünk.
Mi a teendő, ha újra kell ütemezni vagy le kell mondani a konzultációt?
Az első alkalommal 3 időpont közül választhatsz. Ha ezen nem tudsz részt venni, kérünk,
legalább 24 órával előbb jelezd felénk! Ekkor tudunk még 3 új időpontot küldeni a számodra.
Milyen eredményeket várhatok a marketing tanácsadás után?
A tanácsadás során részletesen megvizsgáljuk weboldalad/webshopod és a jelenlegi online
marketing stratégiádat, majd összegezzük, mi működik jól és min érdemes változtatni.
Ezeket a feladatokat rangsorolva kapod kézhez, mit szükséges azonnal javítani és mit
érdemes fontolóra venni.
Kapok írásos összefoglalót vagy tervet a tanácsadás után?
Igen, készítünk a számodra egy részletes dokumentációt, ami tartalmazza a javítási és fejlesztési javaslatokat.
Mit kell tennem a tanácsadás után, ha további szolgáltatásokat szeretnék igénybe venni?
Természetesen a megvalósításban is számíthatsz segítségünkre, csak keresd fel ügyfélszolgálatunkat!
Van-e referencia vagy ügyféltapasztalat, amit megtekinthetek?
Referenciáinkat itt találod: Referenciák
Hogyan biztosítják az ügyfelek adatvédelmét és biztonságát a folyamat során?
Ügyfeleink adatait minden esetben bizalmasan kezeljük.
Erről részletesebben az adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz.
Adatkezelési tájékoztató
Töltsd ki az űrlapot és vedd igénybe online szolgáltatásunkat!
Kollégánk 1 munkanapon belül garantáltan válaszol és egyeztetni fog veled a további teendőkről.