Ajánlatot kérek

Karrier

Csatlakozz professzionális webes csapatunkhoz Irodavezetőként!

Irodavezető állásajnálat borító képe

Csapatunk dinamikusan fejlődik és ezzel együtt egyes munkakörök is átalakulnak, ezért olyan kulcsfontosságú szakembert keresünk, aki támogatja mindennapi működésünket. Olyan Irodavezetőt várunk fertőszentmiklósi irodánkba, aki nemcsak az iroda gördülékeny működéséért felel, hanem az ügyfélszolgálati teendőknél is számíthatunk rá és aktívan hozzájárul vállalkozásunk fejlődéséhez. Ha precíz vagy, szeretsz szervezni, hatékonyan kezeled az adminisztratív feladatokat és ügyfélközpontú szemlélettel rendelkezel, akkor lehet, hogy épp rád van szükségünk!


Szereted a pörgést, kiválóan kommunikálsz, és mindig tudod, hogyan teremts rendszert és harmóniát?
Jelentkezz az oldal alján található űrlap segítségével!

Karrier

Kik vagyunk?
Hogyan dolgozunk?

Célunk, hogy egyedi fejlesztéseinkkel segítsük azokat a haladó vállalkozásokat, akik kinőtték a sablon megoldásokat. Ahhoz, hogy megadjuk ezt a támogatást partnereinknek, professzionális eszközökkel, világszínvonalú technológiával dolgozunk és minden esetben keressük az innovatív megoldásokat.

Fertőszentmiklósi irodánk Sopron és Győr között található, ami vonattal és autóval is egyszerűen megközelíthető. 

Arra törekszünk, hogy kollégáink számára a legjobb munkakörnyezetet biztosítsuk, amely támogatja a kreativitást, a hatékonyságot és a szakmai növekedést. Az innovatív ötletek és stratégiai meglátások révén hozzájárulhatsz cégünk folyamatos fejlődéséhez és sikeréhez.

Amit kínálunk

  • Hétfőtől-péntekig tartó munkarend, munkavégzés helye: Fertőszentmiklós
  • Barátságos, vidám környezet, jó csapat, nyugodt munkakörülmények
  • Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség a térség kiemelkedő webes csapatában
  • Biztos háttér, stabil és kiszámítható vezetőség, akik folyamatosan visszajelzést adnak a munkádra, a teljesítményedet pedig bónusszal is honoráljuk
  • Nincs túlóra, nem hiszünk benne, hétvégén pihenünk
  • Professzionális eszközök, hogy professzionális munkát tudj végezni
  • Évente több csapatépítő program
  • Azonnali munkakezdés
  • Bérfizetés a hónap utolsó munkanapján. Gondoskodunk róla, hogy mindig a lehető leggyorsabban kapd meg adott havi fizetésed, így tartjuk korrektnek és a legjobbnak.

Amit várunk

  • 3-5 év tapasztalat adminisztrációs és/vagy ügyfélszolgálati területen
  • Magabiztos kommunikáció szóban és írásban
  • Precizitás és felelősségvállalás a rád bízott feladatok elvégzésében
  • Jó szervezőkészség
  • Önálló, proaktív hozzáállás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • Menedzseri gondolkodásmód
  • Nyitottság az irodai háttérmunkákra, operatív feladatokra és új szoftverek megismerésére
  • Pontosság, az erőforrások hatékony kezelése

Előnyt jelent

  • Korábbi tapasztalat irodavezetői/ügyfélszolgálati munkakörben
  • Ha dolgoztál már az IT világában
  • Ha társalgási szinten beszélsz angolul vagy németül

Feladataid

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a munkatársakkal
  • A személyes egyeztetésre érkező ügyfelek fogadása
  • Az irodai telefonhívások és levelezések kezelése
  • Heti, havi, féléves és éves beszámolók elkészítése
  • Domain-, tárhely- és üzleti levelező szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyintézés és ezek teljes körű adminisztrációja, amit természetesen megtanítunk
  • Irodaszer- és egyéb beszerzések intézése, például ügyfelek fogadásához szükséges termékek, takarítószerek és higiéniai eszközök
  • Házipénztár és egyéb nyilvántartások naprakész vezetése
  • Időpontok és tárgyalások egyeztetése, előkészítése, valamint futárok és csomagok fogadása, adminisztrálása
  • Az irodával kapcsolatos karbantartási munkálatok szervezése és felügyelete
  • Az iroda barátságos és inspiráló környezetének megteremtése szezonális dekorációval és a takarítás megszervezésével.

Ne jelentkezz, ha

  • Nem érdekel az IT világa
  • Nem szereted a rendszert és a precíz adminisztrációt
  • Zavar a pörgős munkakörnyezet és a változatos feladatok
  • Nem érzed komfortosan magad, ha több emberrel kell kapcsolatot tartanod, egyeztetned személyesen vagy telefonon
  • Nem szívesen vállalsz felelősséget a rád bízott feladatokért
  • Nem tudsz önállóan dolgozni és hatékonyan döntéseket hozni

Karrier

Egy átlagos munkanap az fws-nél

Ügyfélszolgálati teendők
45%
Összehangolod az ügyfelek, partnerek és a csapat időbeosztását, biztosítva, hogy mindenki a megfelelő információval rendelkezzen. A telefonos, e-mail-es és személyes ügyfélkapcsolatok is hozzád tartoznak, így aktív szereped lesz a kommunikációban és a szervezésben. Emellett fogadod a futárokat, kezeled a csomagokat, és gondoskodsz róla, hogy az iroda napi működése gördülékeny maradjon.
Iroda üzemeltetése és koordinálása
25%

Az iroda zavartalan működése a te kezedben van – biztosítod, hogy minden rendezetten és hatékonyan működjön. Koordinálod a takarítószemélyzet munkáját, megszervezed a szükséges karbantartásokat, és figyelsz arra, hogy az iroda mindig jól felszerelt legyen. Az irodaszer- és egyéb eszközbeszerzések intézése is hozzád tartozik, így minden kolléga zavartalanul végezheti a munkáját.

Adminisztratív tevékenységek
25%
A nap folyamán te kezeled az ügyfelek domain-, tárhely- és  Business Mail szolgáltatásaival kapcsolatos adminisztrációt – legyen szó új regisztrációról,  hosszabbításról vagy beállításokról. 
Feltöltődés a kollégákkal
5%

Időnként mindenkinek szüksége van egy kis pihenésre, az ebédidő jellemzően ilyen számunkra, amikor a közös étkezés után leülünk egy kávé mellé beszélgetni. Kifejezetten szeretünk a kerti tó mellett feltöltődni a napsütésben, sőt időnként a megbeszéléseket is a szabadban tartjuk.

Karrier

Gyakori kérdések

Hogy vannak a szabadságok, mennyi szabadságom van?

A Munka Törvénykönyve pontosan előírja, ennek megfelelően járunk el. Karácsony és Új év között nem szoktunk dolgozni, továbbá augusztusban is leállunk egy hétre, minden további szabadság nagyjából kötetlenül felhasználható, csak annyi a kérésünk, hogy lehetőség szerint időben (2 héttel előtte) jelezd közvetlen felettesednek.

Minden kolléga a maga részterületéről fog tudni neked segíteni. Célunk, hogy amit megmutattunk, azt jegyzeteld le és következő alkalommal bátran hajtsd végre egyedül is.

Igen, van. Egyrészt folyamatos fejlődésünk során mindig jöttek be új feladatok, új munkakörök, amikhez felelőst kerestünk, másrészt pedig már most is van a tarsolyunkban több olyan részterület, amellyel növelheted a munkakör értékét. Ha nyitott vagy új dolgokat megtanulni és jól is csinálod, bőven van előrelépési lehetőség.

Az első időszakban lépésről lépésre megmutatjuk a folyamatokat és mindig lesz kitől kérdezned. Fontos, hogy jegyzetelj, és fokozatosan egyre magabiztosabban végezd a feladataidat – de ne aggódj, nem hagyunk magadra!

Karrier

Tetszett, amit eddig olvastál és szeretnél velünk dolgozni?

1.
Töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot
Csak abban az esetben tudjuk fogadni jelentkezésed, ha vállalod a próbafeladat elkészítését, 3 napos határidővel.
Jelentkezés folyamata
Jelentkezés folyamata
2.
Megkapod a próbafeladatot

A jelentkezési űrlap beküldése után megkapod a próbafeladathoz kapcsolódó részletes információkat.

3.
Telefonos kapcsolatfelvétel

Amennyiben a próbafeladat elvégzését követően úgy ítéljük meg, hogy további információra van szükségünk, felvesszük veled a kapcsolatot telefonon.

Jelentkezés folyamata
Jelentkezés folyamata
4.
Személyes találkozó

Ha próbafeladatod sikerrel teljesítetted és minden szükséges információ rendelkezésünkre áll, személyes találkozóra hívunk.

Karrier

Jelentkezz most!