Y-Csapágy webáruház: Három éve az online térben Három év telt el azóta, hogy elindítottuk a Y-csapágy webáruházát, amely azóta is folyamatosan fejlődik és formálódik. Olvasd el mi a sikerük kulcsa!
Ne felejtsd el ezt a határidőt! Az Európai Unió (EU) 2019/882 irányelve előírta, hogy a vállalkozásoknak 2025-ig akadálymentesíteniük kell honlapjaikat és mobilalkalmazásaikat. Mutatjuk, hogy mire érdemes odafigyelned a weboldal akadálymentesítése során.
Vállalkozom, tehát hírlevelezek A hírlevelek a digitális marketing egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb eszközei, amikkel növelhető a márka ismertsége, és közvetlen hatás gyakorolható az értékesítésre.
Az egyedi webáruház fejlesztés folyamata Hogyan készüljek fel az első megbeszélésre? Mi történik a szerződéskötés után? Milyen feladataim lesznek a fejlesztés szakaszai során? Egyáltalán milyen elvárásaim lehetnek a fejlesztő csapattal és a webáruházzal szemben?
Miért újul meg egy webshop, ami technikailag jól működik? Ami 5-10 éve jól működött, ma már nem biztos, hogy minden elvárásnak megfelel. Ezért keresett fel minket ismét a Leier Hungária Kft., hogy a KéményShop webáruházát is modernizáljuk.
Egyedi webshop, ügyviteli rendszerhez igazítva Így készült a SzékelySzerszám komplex webshopja, aminek automatizált folyamatait az ügyviteli rendszer tökéletes integrációja tesz lehetővé.
Ügyfélélmény növelése a webshopban: Upsell, Cross-sell, Bump ajánlat A webshopoknak nem csupán termékeket kell értékesíteniük, hanem olyan élményt is kell nyújtaniuk, amelyek segítik az ügyfeleknek könnyen és hatékonyan megtalálni és megvásárolni a kívánt termékeket.
Mi az az “elhagyott kosár emlékeztető” és hogyan működik? Tudtad, hogy az online vásárlók több mint 75% elhagyja a kosarat vásárlás nélkül? Webshop tulajdonosként neked egyik fontos feladatod, hogy csökkentsd ezt a százalékot. Cikkünkben adunk tippeket arra, hogyan tedd ezt!
Ecommerce Expo 2024. - beszámoló Google változások, MPL jogszabály, Temu, Fulfillment cégek és halasztott fizetés. Hírek és változások az e-kereskedelemben, amik meghatározóak lesznek 2024-ben.
Mi a Google Consent Mode V2 és mi a teendő vele? Használsz Google Ads hirdetéseket? Akkor azonnal szükséged van az új Google Consent Mode beállítására a weboldaladon!
Kötelező MPL szállítás - kérdések és válaszok Az új kormányrendeleti módosítás előírja, hogy 2024. március 28-tól minden B2C webshop köteles felkínálni az MPL (Magyar Posta Zrt.) Tartsatok velünk, és nézzük meg a legfontosabb gyakorlati tudnivalókat!
Mi az a kosárérték és hogyan tudod növelni? A kosárérték a webáruházak egyik legfontosabb mutatója. A statisztikák alapján növelésével egyenes arányban növelheted bevételed is. Tudd meg cikkünkből milyen megoldásokkal tudod te is könnyedén növelni a kosárértéket!