Hasznos infók online jelenlétedhez

Az Európai Unió (EU) 2019/882 irányelve előírta, hogy a vállalkozásoknak 2025-ig akadálymentesíteniük kell honlapjaikat és mobilalkalmazásaikat. Mutatjuk, hogy mire érdemes odafigyelned a weboldal akadálymentesítése során.

Sokat mondjuk, mert igaz: az elavult honlapok elriasztják a vásárlókat, és nincs ez másképp a magánegészségügy esetében sem. Ugye te sem akarod, hogy a pácienseid csak azért válasszák a konkurenciát, mert náluk csak két kattintás az időpontfoglalás?

Az első találkozás kritikus szerepet játszik az életünk bármely területén. Nem kivétel ez alól a világháló sem. Arra, hogy a weboldaladat a látogatók hogyan ítélik meg nagy hatással van az első rávetett pillantás, és az ahhoz kapcsolódó érzelem.

Weboldalad (illetve webshopod) a céged tükre. A legtöbben az online térben találkoznak a vállalkozásoddal, és a honlap alapján döntenek arról, téged választanak-e, vagy a konkurenciát.

Az effektív online jelenlét eléréséhez 3+1 alappillérre érdemes odafigyelni: A technikai háttérre, a minőségi tartalomra, a folyamatos online jelenlétre és a fizetett hirdetésekre.

A digitális térben való jelenlét, vállalkozások és személyes márkák számára, olyan, mint egy folyamatosan változó táj, ahol az elavultság könnyen hátráltathatja a siker útját. Az előző bejegyzésben már feltártuk az elavult weboldalak veszélyeit és az

Az idei évben talán az egyik legfontosabb dátum lesz a naptáradban 2023. július 1., hiszen ekkor váltja fel a Google Analytics 4 (GA4) a Universal Analytics-et, amit nagy valószínűséggel te is használsz jelenleg weboldaladban.

A META 2022-es kutatása szerint a látogatók 50%-a elhagyja a weboldalt, azelőtt, hogy megnézte volna, ha az 3 másodpercnél lassabban töltődik be. Milyen szempontokat vizsgáltak és mit jelent ez a weboldal tulajdonosokra nézve? Olvasd el cikkünkben.