Hasznos infók online jelenlétedhez

A vállalat sikeres működésének alapja egy hatékony weboldal, ami stratégiai eszköz lehet minden részleg számára. Az egyedi fejlesztésű weboldalak nemcsak a cég arculatát tükrözik, hanem támogatják a marketinget, értékesítést és ügyfélszolgálatot is.

Fedezd fel, milyen kulcsfontosságú online változások történtek 2024-ben, és hogyan befolyásolják vállalkozásodat 2025-ben! Tudd meg, mire figyelj, és mit tehetsz a jogszabályi megfelelés és a bírságok elkerülése érdekében!

Vendégcikk: Az ERP, azaz Enterprise Resource Planning, a vállalati erőforrás-tervezésről. A cikk szerzője: Harsányi Miklós, a Woodpecker Software Kft.-től.

A hírlevelek a digitális marketing egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb eszközei, amikkel növelhető a márka ismertsége, és közvetlen hatás gyakorolható az értékesítésre.

Az AI technológia robbanásszerű fejlődése új lehetőségeket nyitott az online kommunikációban, ami az emberi interakciók kiegészítéseként szolgál. Az AI chatbotok segítségével az ügyfélszolgálat a teljes figyelmét az egyedi kérdésekre fordíthatja.

Weboldalad (illetve webshopod) a céged tükre. A legtöbben az online térben találkoznak a vállalkozásoddal, és a honlap alapján döntenek arról, téged választanak-e, vagy a konkurenciát.

Mi a NIS2 és miről szól az új kiberbiztonsági törvény? Kiknek kell nyilvántartásba vetetnie magát és hogyan lehet ezt megállapítani? Olvasd el összefoglalónkat a témáról!

Rendhagyó cikket fogsz olvasni, hiszen nem csak külső forrásokból származó, de pontos belső adatokat is megosztunk benne. Nézd meg, hány évig él átlagosan weboldalad, és mit tudsz tenni az életben tartásáért!

Tudtad, hogy 2025-től kötelező lesz megfelelni az akadálymentességről szóló EU-s irányelveknek? Olvasd el, hogyan teheted weboldalad és webshopod elérhetővé mindenki számára és hogyan előzheted meg a büntetéseket!

A webfejlesztés nem csak egy sor kódból áll, mint ahogy egy házat sem építenek fel tervrajz nélkül. A weboldalak elkészítése is a megfelelő koncepció és egy átbeszélt terv kidolgozásával kezdődik.

A webshopoknak nem csupán termékeket kell értékesíteniük, hanem olyan élményt is kell nyújtaniuk, amelyek segítik az ügyfeleknek könnyen és hatékonyan megtalálni és megvásárolni a kívánt termékeket.

Megszűnnek a régi Universal Analytics mérőkódok. A legegyszerűbben így tudod ellenőrizni, mit használ az oldalad a mérésekhez.