Hasznos infók online jelenlétedhez

Külföldi vásárlások, M-Commerce, online fizetések és konverzió-optimalizálás – ezek formálják az e-kereskedelem jövőjét 2025-ben. Ecommerce Expo beszámoló a legfontosabb trendekről és tanulságokról.

Ismerd fel az adathalászokat, és tedd biztonságosabbá online jelenléted!

Az első találkozás kritikus szerepet játszik az életünk bármely területén. Nem kivétel ez alól a világháló sem. Arra, hogy a weboldaladat a látogatók hogyan ítélik meg nagy hatással van az első rávetett pillantás, és az ahhoz kapcsolódó érzelem.

Mi a NIS2 és miről szól az új kiberbiztonsági törvény? Kiknek kell nyilvántartásba vetetnie magát és hogyan lehet ezt megállapítani? Olvasd el összefoglalónkat a témáról!

Az effektív online jelenlét eléréséhez 3+1 alappillérre érdemes odafigyelni: A technikai háttérre, a minőségi tartalomra, a folyamatos online jelenlétre és a fizetett hirdetésekre.

Vendégcikk Dr. Krausz Miklós LLM ügyvédtől, a Net-jog.hu és VirtualJog legaltech alkalmazás alapítójától.

Használsz Google Ads hirdetéseket? Akkor azonnal szükséged van az új Google Consent Mode beállítására a weboldaladon!

A Google bejelentette, hogy 2024 második felében megszünteti a harmadik féltől származó sütik használatát a Chrome-ban. Miért is van ez, és mit jelent ez neked, mint vállalkozónak? Vegyük sorra!

Az önkormányzati honlapok mindig is rendelkeztek tartalmi kötelezettségekkel, azonban az elmúlt időszakban több új, kihívást jelentő elvárás került bevezetésre. Cikkünkből megtudhatod, hogyan készülhet fel egy önkormányzati honlap 2021-re!

Ma reggel értesültünk arról, hogy cégünk nevében hamis e-mail üzenetek kezdtek elterjedni. Ezen üzenetek egy hamis linkre mutatnak, amely állítólagosan az fws levelező rendszeréből származik.

A GDPR szabályozások életbe lépése óta egyre több szempontnak kell megfelelnie honlapodnak. Cikkünkből megismerheted mik azok a kötelező tartalmak és adatok, amiket fel kell tüntetned weboldaladon 2025-ben.

Az internet korszakában, amikor a digitális tér elengedhetetlenné vált, az online jelenlét esszenciális tényezővé nőtte ki magát a vállalkozások és személyes márkák számára.